Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Hadde noen skrevet Citibank på min rute hadde jeg blitt fly forbanna! "Jeg ønsker meg huuuset diiiitt." Vel, din lassaron, det får du IKKE! Drittreklamer, ka?
Gjest seroxata Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 ja!! og så irriterer jeg meg alltid så over siste bokstaven, av en eller annen grunn :(
Svart Katt Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Så reklamen i går. Takk for at dere gjorde meg oppmerksomme på den K'en. (Synes det er litt teit å bruke sånn trykk-a også jeg da, men vet mange bruker det.)
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Jeg gjorde det før, men nå har jeg bolle-a med hale til høyre ;D Hun skriver det vel fordi det skal morfes inn i det dataskrevne, jeg aner ikke. Men jeg hadde blitt rimelig forbanna, hadde noen skrevet citibank på vår bil! De kan ikke gå rundt og gjøre krav på den, bare fordi de får råd til det via citbank! Jævla idioter
Gjest seroxata Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 håhåh, jeg så den tre ganger i går! og jeg så nesten ikke på tv eigang! fy!!!
Svart Katt Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 håhåh, jeg så den tre ganger i går! og jeg så nesten ikke på tv eigang! fy!!! ← Se filmene på nettet også!! Nåå! Hmm... Det er ikke de riktige reklamene, ingen skriver noe som helst i de. Men allikevel. Citibank blir i hvert fall nevnt på en måte. (Men de to reklamene der er nesten hyggelige.) http://www.propaganda-as.no/seksjoner/film.../art287716.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå