Gå til innhold

3 uker i et afrikansk land?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Og bestiller du gjennom www.marcopolo.no får du det enda billigere. 8730,- t/r på flere ulike datoer.

Edit: Fant en til 8555,- også.

Hvilke datoer søkte du på da?

Jeg fant bare akkurat det samme som på reisefeber (begge med skatt altså) i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Hvilke datoer søkte du på da?

Jeg fant bare akkurat det samme som på reisefeber (begge med skatt altså) i desember.

Det vil si at du har rett i at det finnes billigere enn den prisen jeg fant, men jeg søkte bare på en tilfeldig dato. Det er billigere å dra på andre datoer. nå Søkte jeg på 3-22 desember på både marcopolo.no og reisefeber.no, og det billigste de kom opp med var 8 730,- på marcopolo og 8626 kr på reisefeber, og da er det akkurat de samme flyene (dvs British Airways oslo-london-johannesburg-windhoek). Det betyr jo at man får en billigere pris på Reisefeber.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at du har rett i at det finnes billigere enn den prisen jeg fant, men jeg søkte bare på en tilfeldig dato. Det er billigere å dra på andre datoer. nå Søkte jeg på 3-22 desember på både marcopolo.no og reisefeber.no, og det billigste de kom opp med var 8 730,- på marcopolo og 8626 kr på reisefeber, og da er det akkurat de samme flyene (dvs British Airways oslo-london-johannesburg-windhoek). Det betyr jo at man får en billigere pris på Reisefeber.no

Men dersom du f.eks. velger 4.-25. desember, er det billigst med Marco Polo. 8555,- mot 8626,- med Reisefeber. British Airways begge to, og samme reiserute.

Det er jo liten forskjell da, og begge er i hvertfall milevidt unna 20.000,-,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Men dersom du f.eks. velger 4.-25. desember, er det billigst med Marco Polo. 8555,- mot 8626,- med Reisefeber. British Airways begge to, og samme reiserute.

Det er jo liten forskjell da, og begge er i hvertfall milevidt unna 20.000,-,

Hmm, jeg fikk bare opp akkurat de samme prisene som jeg skrev i stad på 4.-25. desember. Men konklusjonen er vel at det lønner seg å sjekke begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis hun velger Namibia (og sikkert flere av de andre landene) så trenger hun faktisk ikke å ha reist i "vanskelig" tilgjengelige land på forhånd. Det er et veldig greit land sånn sett, og ganske så trygt så lenge hun bruker sunn fornuft!

Jeg brukte mye tid på å finne de billigste flybillettene da jeg dro nedover, og de billigste var faktisk på nettet. Reisebyråene (jeg kontaktet flere) kom bare frem til billetter som var flere tusen kroner dyrere. Men jeg er enig i at man bør sjekke reisebyråene også.

Jeg ville ikke anbefale å reise til Namibia eller mange andre Afrikanske land på egenhånd om du utelukkende har erfaring fra charter eksempelvis....det er mitt subjektive råd.

Jeg mente å ta kontakt med resiebyrå på nett.....altså ikke bruke "søkemotorer" for flypriser - fordi du vil aldri finne de billigste billettene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Når du søker etter reiser bør du absolutt ikke bruke norske nettsider. Bruk sider som hotels.com, orbitz.com o.l., har spart titusener av kroner på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...