Gå til innhold

Invitasjoner - trenger inspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sidne på nett hvor det er bilder av ulike invitasjoner som folk har laget?

Jeg vil lage invitasjonene mine selv og har endel ideer men trenger flere.

Noen som vet om gode scrappingsider m bilder av invitasjoner???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du søker litt på nett regner jeg med at du finner en del. Det finnes også noen norske forum der du kanskje kan finne litt inspirasjon hvis du søker litt der inne.

www.rubberstamps.no og www.scrapping.no for eksempel. Der er det masse annet også, men kanskje du kan få noen tips?

Skrevet

Og hør ed de på minnehjørnet (eller andre slike butikker).

De er kjempe flinke til å finne p noe, og da blir det som regel en rød tråd gjennom "alle" tingene (invitasjon, evt bordkort, takkekort ol)

Eller så vet jeg at jeg var på et dansk forum, hvr mange hadde lagt ut bilder av sine egne invtasjoner... Var det bryllupsklar.dk eller noe sånt...hmmm...

Skrevet

Takk Malama...hadde allerede (etter litt egen leting) funnet den og det var endel fint der ja.

Curly...ja jeg vet de er flinke på Minnehjørnet...men de pleier å være i overkant "påprakkende" om man ikke vet hva man skal ha synes jeg...og mange av de tingene de har prøvd å dytte på meg har vært sinnsykt dyre....og jeg føler det så teit når jeg må si nei til alt de foreslår..he he!!

Skrevet

Vi dro til fotografen og lagde invitasjoner der, ble kjempe-stilige og har fått masse positive tilbakemeldinger. Skulle gjerne vist deg det, men vet ikke vhordan jeg legger inn fil/bilde..

Skrevet

jeg dro på biblioteket og lånte bøker. I hobbyavdelingen fant jeg bøker både om borddekking, kortlaging, scrapping osv. Brukte ikke noe av det sånn direkte, men fikk en del inspirasjon. Kjøpte håndlaget indisk papir som jeg falt helt for, men fant ut at det blir al for dyrt, nå har jeg funnet en tapet som er nesten helt lik og kommer til å bruke det istedet. Var faktisk masse fine tapeter som lett kan brukes som "omslag". bare et lite tips=)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke panduro hobby har noe på nettsidene sine, men i katalogen og i butikkene pleier de å ha mange tips. På Panduro i Trondheim har de permer med forslag til invitasjoner til både bryllup og konfirmasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...