Emilia Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Har en sang på hjernen og finner ikke ut hvem som synger. Den må være fra 1960-1970 tallet og nå i kveld hørte jeg den på NRK (en eller annen country festival). Så ikke programmet, men hørte den i bakgrunnen. "The most beatifull girl.............Tell her i`m sorry, tell her i need my baby...ooohhh want you tell her..........i love her.........." Klarte ikke og plukke opp alt.....Og er overhodet ikke noe særlig i engelsk skriftlig En helt nydelig sang, som jeg skulle laste ned på mp3, men finner den ikke på LimeWire.
Arwen Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 http://www.oldielyrics.com/lyrics/charlie_...tiful_girl.html ??
Emilia Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 Ååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh........................... Super duper tusen takk........... Dette har jeg lurt på i flere år....Og så kan jeg bare spørre deg.............Du er en super duper knupp...... Tusen tusen takk!!!!! Gratulerer så mye med svangerskapet.......
Arwen Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Takk og hvis du lurer på flere tekster er det faktisk bare å google det du tror de synger Stort sett dukker det opp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå