CurlySue78 Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Ja, er det vanlig at man har egen sang som er takk til forldre og søsken?
Gjest Pet Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har skevet flere sånne sanger, så helt uvanlig er det ihvertfall ikke.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Har vært sang til foreldrene i alle bryllup jeg har vært i.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Har vært sang til foreldrene i alle bryllup jeg har vært i. ← i ingen av de jeg har vært i.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Var da mer eller mindre vanlig før i alle fall. Festviser fra brud til brudgom, fra søsken til brud, til brudepar fra forlovere og jeg vet ikke hva. Om det er vanlig nå vet jeg ikke, men det hender da ennå. http://www.festsanger.info/index.php?idcat=38
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Det er vel ganske vanlig. Hadde ikke sang til hvert foreldrepar, men valgte i stedet en sang som vi visste de likte. Sangen forteller mye om stedet vi kommer fra og var godt likt av begge foreldrepar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå