Tusenfryd Skrevet 30. desember 2002 #1 Skrevet 30. desember 2002 Jeg er rimelig sjokkert Som årelang fantast av Bonanza (selv om det ikke ble det samme etter at Adam forsvant) har jeg nå sittet og sett på Jamie og Little Joe som ikke er så little lenger og virkelig fulgt med. Hoss forsvant og episodene ble rarere og rarere. Så slo jeg opp på hjemmesiden da, og begynner å bla meg frem i de ulike sesongene, og kommer til siste sesong, og har sett flere episoder, og ser så til min store forskrekkelse at i dag ble den siste sendt! TV2 skal sende en episode i morgen og første nyttårsdag også, men så er det slutt...i programmet står det at de skal sende 324 elle rnoe sånn... jeg vet ikke jeg. Vi får vel se. :cry: :cry: Hva skal jeg gjøre nå? Jeg føler meg forvirret og rastløs og angrer på at jeg ikke har tatt opp alle episodene fra begynnelsen av. Ikke er det noen god erstatning heller... de kunne ha begynt på nytt (Adam - slafs) eller sendt Zorro igjen da... Noen fler som kommer til å savne dem? Jeg skal avslutte dette året med noe jeg vanligvis aldri gjør, nemlig å kjøpe en ringetone.
Malou Skrevet 31. desember 2002 #2 Skrevet 31. desember 2002 Hei Tusenfryd, Nå tilhører jeg nok en av dem som "ser livet passere i revy" selv om Bonzana slutter , men jeg skjønner at du synes det er kjipt. Har hatt lignende opplevelser når serier man har fulgt med på i år og dag plutselig ikke går mer og man finner ut at det er siste episode. Det beste er når de begynner å sende en eller annen serie som man begynner og følge med på også de helt "out of the blue" slutter å sende den fordi det ikke er produsert flere episoder... Hvorfor begynne å sende det i det hele tatt da??? Vel, det jeg skulle frem til er at sakte men sikkert begynner minnene om favoritt serien og blekne, man finner en erstatning, og en vakker dag skjønner man kanskje ikke hvorfor man gadd å følge med på serien allikevel (i beste tilfelle). Hold humøret oppe Tusenfryd Jennifer
Milo Minderbinder Skrevet 1. januar 2003 #3 Skrevet 1. januar 2003 Men vi vet at lille Joe levde lykkelig alle sine dager, ihvertfall.. Først bygde han et lite hus på prærien. Og så, før han døde.....var han en engel. Serier for søndager, og kaffekopp i hånden, og bena på bordet.....og den lille stemmen i bakhodet som før eller siden overbeviser deg om at det hadde vært så godt med kinamat, at du tasser avgårde for å kjøpe det. Jeg må innrømme at jeg ikke blir kastet i en avgrunn av desperat sorg og pine over at Bonanza er slutt, men......jeg må innrømme at jeg har sett en del episoder. Det skal forøvrig godt gjøres...tv2 har vært ivrige med å sende serien. Jeg føler et vemod hver gang MASH-serien slutter....men det er jo slik da....at den alltid kommer igjen. Milo
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2003 Det er også en måte å si det på, Milo... I dag var det en god episode, forresten, sannsynligvis den siste som blir sendt her da... :x Men de begynne rneppe på begynnelsen igjen - de siste par årene har de tilogmed sendt den på ukedagene i ett-tiden for å få sendt alle - skjønner jeg jo nå da... den gikk hver lørdag i USA i 15 år... M*A*S*H ja - det er en vidunderlig serie. Den kommer aldri til å slutte å gå, håper jeg - det er bare å snu den...
Gjest Donna Skrevet 1. januar 2003 #5 Skrevet 1. januar 2003 Slik følte jeg det da Hverdagsliv sluttet. Huff det var en sorgens stund :cry: Men jeg overlevde *ler*. Bonanza synes jeg var bedre før, da de ennå var unge. Når den senere tiden har jeg ikke tittet så mye på - og kjenner liksom ikke helt igjen noe. Men det var jo en trivelig serie da. tja - om et år og to så kansje de begynner med episode en igjen. *ler*....Men når det gjelder hverdagsliv så ville jeg ikke sett det i reptise. Da blir det for langt tilbake og umorderne *ler*...for serien er jo gammel. Mash4077, er jo like god enten man har sett samme episode en eller tre ganger ...artig serie... Så det er tøfft så siste episode er sendt.... men man overlever ...sukk ...... hehe Lille meg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå