Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Krusepermanentet, tørt hår. Hvilket produkt ville dere valgt av disse to? Jeg må bruke krølltang på det hver dag for å "temme" krøllene JOICO K PAK PROTECT & SHINE SERUM - RECONSTRUCT eller REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM Tenker at begge disse gir beskyttelse for krølltang, eller misforstår jeg her? Tenkte å kjøpe i tillegg: REDKEN ALL SOFT HEAVY CREAM SUPER TREATMENT blir veldig glad for tilbakemeldinger på dette da jeg ikke har peiling. Fra før bruker jeg Elasto Curl balsam og hårkrem fra Kerastase, men vet ikke om det hjelper nok...dessuten vil jeg jo ikke fremheve krøllene, men heller strekke de ut likso, da det ble brukt ALT for små spoler under permanenten - de minste, og jeg skulle bare ha bølger/ store krøller
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Krusepermanentet, tørt hår. Hvilket produkt ville dere valgt av disse to? Jeg må bruke krølltang på det hver dag for å "temme" krøllene JOICO K PAK PROTECT & SHINE SERUM - RECONSTRUCT eller REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM Tenker at begge disse gir beskyttelse for krølltang, eller misforstår jeg her? Tenkte å kjøpe i tillegg: REDKEN ALL SOFT HEAVY CREAM SUPER TREATMENT Linken klikket litt
Gjest Lanyah Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM, den synst jeg er knallgod! Og anbefales! Men jeg elsker alt fra Redken da, de er produkter som holder det de lover!
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM, den synst jeg er knallgod! Og anbefales! Men jeg elsker alt fra Redken da, de er produkter som holder det de lover! ← Tror du den vil være med å strekke ut krøllene, beskytte mot krølltangen og gjøre det tørre håret bedre?
Gjest Lanyah Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Den beskytter, jah! Og siden den er litt "oljete" (uten at det blir fett), så tror jeg den vil strekke ut litt, jah! Eller med andre ord iallefall alle sånne kruse hår! Vet ikke noe om den gjør håret mindre tørt, men siden en bruker den som varmebeskytter så skal den nok være bra for det òg! Viss det er at du har ganske tørt hår, så er det nok lurt å investere i ein god kur; REDKEN ALL SOFT HEAVY CREAM SUPER TREATMENT, denne er jo knallgod for tørt hår! Solgte den mye der jeg jobbet før!
kitekatt Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Tusen takk besteilte begge produktene fra Redken nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå