momo Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Vi skal på Tusenfryd til neste helg. Det jeg lurer på er om det er sånn så man kan ta med mat hjemmefra og spise der, er det masse benker og sånn til det? Eller må man kjøpe maten der? Jeg både slanker meg og har en del matallergi, så det er jo ikke mye mat jeg kan spise, så jeg skulle gjerne hatt med egen mat. Vi skal reise mange sammen, og hadde jo vært koselig om vi alle kunne ta med god mat og kose oss, men er jo ikke lett om det ikke er mulighet for det. De siste årene har jeg bare vært på hunderfossen, der er det jo bra muligheter for og spise medbrakt.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Ingen problemer med å sette seg ned og spise der, enten på benker eller i gresset. Mange tar med piknikkurv og soler seg på gressmattene der. Anbefaler deg virkelig å ta med mat (og DRIKKE!) -maten der er svindyr og heller ikke mye å skryte av. Endret 22. juli 2006 av Pheps
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Vær obs på at det ikke er muligheter for grilling på Tusenfryd sånn som det er i enkelte fornøyelsesparker. Du kan jo lese litt info her: http://tusenfryd.no/?pageId=203
momo Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2006 Det går helt bra, det regna jeg egentlig med.
Frøken Freken Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Vi har vært på Tusenfryd ørten ganger, og noe av det som faktisk er viktigst for barnefamilier å ha med seg er mat. Ellers får man en smekk som overgår det man hadde drømt om... Når det gjelder spiseplasser så er det ikke så veldig mange av de, men dersom man har eldre barn kan foreldrene sette seg et sted og si at vi sitter her så og så lenge, så flyr de som de vil. Særlig hvis det er mye folk så kan det bli vanskelig å få tak i bord. Ferdig smurt som baguetter eller liknende kan man ta i hånda, så setter man seg ned og tar en hvil hvis man trenger det. God tur
momo Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2006 Tusen takk for svar! Tenkte og lage empanadas eller noe lignende, og ta med det. Evt litt kyllingvinger til jenta vår, som bare elsker det. Kanskje den eneste måten og få i henne litt mat når det er så mye annet gøy og gjøre.
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Tusen takk for svar! Tenkte og lage empanadas eller noe lignende, og ta med det. Evt litt kyllingvinger til jenta vår, som bare elsker det. Kanskje den eneste måten og få i henne litt mat når det er så mye annet gøy og gjøre. ← Lurer bare på hva empanadas er
c",) Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Skal på Tusenfryd for første gang i løpet av uken. Å med de inngangsprisene det er der ser det ut til at det lønner seg å ta med medbrakt mat og drikke.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Lurer bare på hva empanadas er ← http://www.matprat.no/Article.aspx?artid=10438
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har alltid pakket en kjølebag med mat når vi har vært på Tusenfryd. Om man ikke får plass ved et bord så er det nok av gress å ta av Greit å ha med et pledd. Vi har alltid hatt det stående i bilen og så hentet det når vi trengte det. Kan være greit å slippe å drasse med seg kjølebagen rundt. Ellers så mener jeg å huske at det er oppbevaringsbokser der. Oppe ved helikopterene og "båtbassenget" for de aller minste barna.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #13 Skrevet 23. juli 2006 Maten på Tusenfryd er elendig,så det er lurt å ha med seg,ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå