momo Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har vært på 2 ukers ferie i Tyrkia nå, og har aldri spist så mye god mat noensinne i mitt liv. Så lurte på om det var noen som har noen gode oppskrifter til meg, på tyrkisk mat. Lurer og på om det er noen som har oppskrift på noe jeg ikke helt vet hva er, det er grønnsaker som er raspa og blanda med noe og stekt, var jo vannvittig godt. Jeg vil jo bare tilbake og spise all den gode maten. Eller om det er noen som har en bra Tyrkisk kokebok og anbefalle.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 tyrkisk mat http://www.turkish.homestead.com/
Gjest piaf Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å lage mye autentisk tyrkisk mat, men jeg har stor glede av boken Classic Turkish Cookery av Ghillie og Jonathan Bacan (håper jeg husker navnet sånn noenlunde). Anbefaler også bøkene fra Sam og Sam Cookes restaurant Moro i London (mat fra Midt-Østen, Nord-Afrika og Spania. )
momo Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2006 Takk for tips! Skal sjekke ut den kokeboken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå