Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Hei, Noen som har noen tips om fine ting man kan skrive på et dåpskort??
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Her er diverse tekster jeg synes passer: En rose din mor og far fikk i gave, fra selveste himmelens have. Et barn ble lagt i deres favn, og _______ ble hennes/hans navn. Bitte små fingre og bittesmå tær og en hel masse bittesmå klær Rund liten mage og smil uten tenner Ønsker deg glede og gode venner Liten? Jeg? Langtifra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er DU større enn deg selv kanskje? Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp. Du er et nydelig lite smykke. Med dåpsdagen hjertelig tillykke." Da døtre ble til Var tanken ganske klar For døtre har no’ i seg Som ingen andre har De har et smil så vakkert Som får hjerter til å slå De har en herlig latter Ja, de er så søte så Derfor har vi døtre Og vi sier det i kor Takk for det at nettopp DU tok oss til far og mor.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Et utdrag fra "Profeten" av Kahlil Gibran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå