Gå til innhold

Hvilken intimvask og dusjsåpe liker dere best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet

Har i alle år brukt asan, men prøvde nå dr. greves. Den virker ok, og er fin som dusjsåpe også hvis man er på reise.

Dusjsåpe liker jeg de fra palmolive. best den ferskenfargede (almond oil) den hvite eller olivenmelk. Liker også den knall gule og rosa.

Dove sin med kirsebør likte jeg også.

Hvilken er deres favoritt?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Huff og fyse ingen! Alle jeg har prøvd har gitt meg sopp. Så her er favoritt"såpen" spyling med høyt trykk og varmt vann til det lukter erotisk mus av meg.

Gjest Gjest_Kitekatt_*
Skrevet
Huff og fyse ingen! Alle jeg har prøvd har gitt meg sopp. Så her er favoritt"såpen" spyling med høyt trykk og varmt vann til det lukter erotisk mus av meg.

:ler:

Skrevet

Dr.Greve er jeg kjempefornøyd med.

Når det gjelder dusjsåpe varierer jeg mye. Av praktiske årsaker kjøper jeg helst noe som hele familien kan bruke. Av og til kjøper jeg noe spesielt til meg fra parfymerier men der har jeg ingen favoritter. Liker alt jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Usj, prøvde dr.greve, og hatet den, husker ikke hvorfor.

Asan var min favoritt, helt til jeg flyttet ut av landet og bruker nå lactacyd sin (den fins vel på apoteket i norge også?).

Som dusjsåpe så liker jeg palmolive sin her, men i norge pleide jeg bruke natusan av noe slag :)

Skrevet

Asan fikk jeg en utrolig kløe av. Lactasyd er også bra men jeg har nå vært trofast mot min Dr. Greve de siste årene.

Skrevet

Jeg har to favoritter, den ene er ACO og den andre er Seba Med.

De fleste andre intimsåper får jeg kløe og/eller sopp av.

Gjest Gjest
Skrevet

Før var det Asan,men har brukt Dr.Greve i mange år nå. Virkelig bra.

Skrevet

Nå har jeg asan, normalt har jeg lactasyd, og begge disse er merker jeg liker.

Dr. Greve takler jegi kke, jeg har kjøpt det en gang, og fikk kløe og røde (sviende) prikker nedentil, så ikke pokker om det kommer nært meg noen gang i fremtiden nei.

Dusjsåpe bruker jeg for tiden vaseline intensive care. fordi den er så praktisk flaske, den henger og tar derfor ikke plass (trangt med "hylleplass" i dusjen vår) og dessuten, den har en lukt også min kjære aksepterer, derfor trenger vi ikke to såper (igjen, sparer plass)

Skrevet (endret)

Vivag er best, lactacyd på en god andreplass. Asan og Dr Greve er bare tull og tviler sterkt på at de er egnet for en kvinnes underliv (og jeg mener også å ha sett undersøkelser som viser at pH-verdien i dem er for høy).

Når det gjelder dusjsåpe bruker jeg enten Dove, Palmolive eller Lux.

Endret av Arkana
Gjest Gjest
Skrevet

Nivea dusjsåpe og Dr Greve intimvask.

Skrevet

Bruker ikke intimsåpe for alt gir med kløe og sopp - mye bedre uten!

Dusjsåpe så bruker jeg Nivea, hovedsaklig for den ikke testes på dyr og er enkel å få tak, lukter bra også.

Gjest gjesta
Skrevet

Bruker Lactacyd, den uten parfyme.

Ellers holder vi oss langt unna all dusjsåpe fra Palmolive siden den ofte resulterer i kløe.

Kjøper gjerne det som er på tilbud eller så bruker vi Dove.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker Dr Greve, alle andre får jeg kløe og sopp av.

Gjest gjest1
Skrevet

Liker Lactacyd, også liker jeg faktisk dusjsåpen fra Coop veldig godt, den lukter "rent" og ikke for mye parfyme.

Gjest Kanelia
Skrevet

Dr. Greve, intimvask og dusjsåpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...