Gjest emely Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 har nå tatt provera i 10 dager og den 12 dagen kom mensen slik som gyn.sa så då begynner jeg på pergo 3 mens dag... håper den virker den og.. er det noen som vet når el kommer når du tar pergo? (hvis den kommer da) skal på kontroll 12 mens dag,håper der e el... er det mange her inne som har/går på det? Vil veldig gjerne høre deres erfaring
Blueberry Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Hei! Jeg har tatt pergo for første gang denne syklusen. Begynte på dag 4, og i dag på dag 23 har jeg sannsynligvis eggløsning hvis jeg tolker temperaturene mine riktig. Så dette blir nok en lang syklus... Men jeg kan aldri tenke meg at det er stereotypt, for alt sånt er jo veldig individuelt. Men at du skal på kontroll (blodprøve regner jeg med?), så var det jo rimelig tidlig å ha det på dag 12 vel? Min lege ville ta blodprøve på dag 25, men siden jeg reiser til Tyrkia i morgen, måtte jeg ta den i går, på dag 22. Men kanskje du har veldig korte sykluser? Men i alle fall, med pergo så får du jo sannsynligvis eggløsning. Jeg er sjeleglad for/hvis jeg har EL denne måneden, for den har vært dyyypt savnet. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Hei! Jeg har tatt pergo for første gang denne syklusen. Begynte på dag 4, og i dag på dag 23 har jeg sannsynligvis eggløsning hvis jeg tolker temperaturene mine riktig. Så dette blir nok en lang syklus... Men jeg kan aldri tenke meg at det er stereotypt, for alt sånt er jo veldig individuelt. Men at du skal på kontroll (blodprøve regner jeg med?), så var det jo rimelig tidlig å ha det på dag 12 vel? Min lege ville ta blodprøve på dag 25, men siden jeg reiser til Tyrkia i morgen, måtte jeg ta den i går, på dag 22. Men kanskje du har veldig korte sykluser? Men i alle fall, med pergo så får du jo sannsynligvis eggløsning. Jeg er sjeleglad for/hvis jeg har EL denne måneden, for den har vært dyyypt savnet. Lykke til! ← Hei.. syklusen min er på 28 dager.. fikk beskjed om og komme tilbake 12/13 mens dag,skal da ta innvendig ul... Han sa at da skulle han se om der va el på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå