MarianneE Skrevet 30. desember 2002 #1 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva skal dere lage i stand av mat på nyttårsaften? Jeg aner ikke hva det blir, men har lyst til og lage en kylkun! (Kryssning av kylling og kalkun), for de er gode. Hva slags saus bruker man da, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. desember 2002 #2 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi pleier å ha kalkun, men er gått litt lei... Så i år prøver vi noe nytt, nemlig Raclette! Det er veldig sosialt både å lage til, og å spise, også bruker man laaanng tid ved bordet, og det synes jeg er kjempegøy på nyttårsaften. Skal være sammen med venner, og vi har alle barn, så det blir null alkohol på bordet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #3 Del Skrevet 30. desember 2002 skal spise torsk til hovedrett iallefall. vi er flere som skal spise sammen, så hva forrett og dessert blir, kan bli spennende.. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 30. desember 2002 #4 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal ha kald kalkun med tilbehør. Nam! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 30. desember 2002 #5 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal også ha kalkun med tilbehør, det skal bli herlig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #6 Del Skrevet 30. desember 2002 Pinnekjøtt med poteter og kålrotstappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. desember 2002 #7 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal ha kalkun med tilbehør. Resultat av kompromiss siden jeg fikk ribbe på julaften. Blir vel nyttårsaften med kalkun også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 30. desember 2002 #8 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal ha ostefondue. Helst ville jeg hatt pinnekjøtt, og mannen ville hatt kalkun, så da måtte vi finne på noe vi begge ville ha! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. desember 2002 #9 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal være hjemme med voffsen, så det blir bare oss to. Har fått bestilling på gratinerte poteter.. muligens kylleingfilet til meg og biff til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 30. desember 2002 #10 Del Skrevet 30. desember 2002 Pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter.... nam...nam..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 30. desember 2002 #11 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg og barna skal til venner og feire nyttårsaften......vi skal faktisk ha pizza eller Lasagne....."vertinnen" ville lage noe som barna hadde lyst på....helt greit for meg etter mye "tung" mat i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. desember 2002 #12 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal være sammen med et vennepar av oss, og siden vi er fryktelig trøtt på julemat akkurat nå blir det ikke det. Men hva det blir? Aner ikke. Gutta stemmer for at vi spiser middag hver for oss og bare har med snacks i fellesskap. Da er det potetgull og dip da, mens vi jentene heller vil ha grønnsaker og dip. Så den som lever får se....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 30. desember 2002 #13 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi blir også bare to for vi må være hjemme med hunden. Siden jeg ikke spiser kjøtt, nesten vegetarianer... (spiser fisk) blir det forrett med asparges og div (sambo lager maten ) og kveite med grønnsaker til hovedrett. Også vin til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. desember 2002 #14 Del Skrevet 30. desember 2002 Hos oss blir det kalkun med stuffing og tilbehør, mye god Champagne, sjokolade-mocca kake til kaffen og mer Champagne og raketter ved midnatt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 30. desember 2002 #15 Del Skrevet 30. desember 2002 Er invitert bort, så jeg vet ikke, men mye mulig d blir kalkun, siden avkommet allerede har vært frempå og ytret ønske om d...Eller lammestek kanskje, d får vi ofte der......(og hos oss også, for den saks skyld...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 30. desember 2002 #16 Del Skrevet 30. desember 2002 Kalkun med potetsalat, valdorfsalat, lysbrun saus, poteter ++ For min del kunne vi hatt pinnekjøtt eller okse-filè med gratinerte poteter. Jeg er litt lei av selve kalkunen.. men sundt er det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 30. desember 2002 #17 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal ha snegler i hvitløkssmør til forrett, helstekt indrefilet med rødvinsfløtesaus, gratinerte poteter og grønnsaker til hovedrett og multekrem til dessert. En spansk rødvin til maten.Så blir det nok litt kaffe og cognagc etter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 30. desember 2002 #18 Del Skrevet 30. desember 2002 I år skal vi ha wok.. med kylling og biff... Beste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 30. desember 2002 #19 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal være ca 30stk og maten blir buffeé med blant annet skalldyr, spekemat, kalkun og masse annet snadder. Til å drikke blir det vel rødvin, øl, akevitt, drinker, og ikke minst champange. Nyttårsdagen blir antageligvis tung fra morgenen av... Og til de som lurer på dét; nei det skal ikke være barn til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. desember 2002 #20 Del Skrevet 30. desember 2002 Vi skal spise litt hjemme før vi drar på fest. Det blir enten noe så utradisjonelt som pizza fra Dolly Dimple`s eller hjemmelaget lasagne. Så drar vi på fest og inntar vel snacks og champagne :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå