liv Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Noen som vet om andre enn klinikkfjeld i Oslo som har dette tilbudet? Vil gjerne sjekke ut litt pris og sånt før jeg bestemmer meg. Her kan en se litt om hva akupunktur kan gjøre; http://www.klinikkfjeld.no/gravid_3.html
Chiquita Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har ikke svar på det du spør om, men jeg er overbevist om at det er akupukturen som gjorde mine fødler så fine og lette (særlig den siste, som var nesten smertefri i tillegg)
liv Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2006 jepp jeg har hørt om flere med samme erfaring, så jeg tenker at det kan være verd å prøve!
cappocino Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Ja, klinikk for alle, ihvertfall på Majorstua tar fødselsforberedende akupunkur. Send meg PM hvis du er iinteressert i navnet på personen. www.kfa.no Jeg gikk til fødselsforberedende og modningsakupunktur og kjente godt at det skjedde noe i magen.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 OJ. Dette har jeg ikke hørt om før. Kunne godt tenke meg å prøve dette, men er i uke 38 nå så det er nok for sent for denne gangen......Søren....
Chiquita Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 OJ. Dette har jeg ikke hørt om før. Kunne godt tenke meg å prøve dette, men er i uke 38 nå så det er nok for sent for denne gangen......Søren.... ← Nei, det er ikke for sent. Min jordmor satte ikke noe før uke 38 hun heller. (eller var det 37) ring akupunktør i morgen (eller din jordmor, kanskje hun også kan det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå