Gjest gjesta Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Hver gang jeg lukker igjen kjøleskapsdøra så høres det ut som om vann renner og bobler. Ganske høy lyd som varer i 10-15 sekunder. Jeg har sjekket på gulvet og det er ikke vått der. Motoren går og det holder temeperaturen. Kan det tyde på at kjøleskapet holder på å gå føyka? Eller tåler det ikke varmen her sørpå Synes det er så ekkelt at jeg knapt tørr å åpne døra, men mat må jeg jo ha
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Kjøleskapet vårt er eldre enn meg, og når det begynte å si "slurp-slurp" for en stund siden trodde jeg vi måtte kjøpe nytt kjøleskap. Det var når jeg lukket døra her også. Ikke noe vannlekkasje. Men nå har det sluttet! Det gikk plutselig over av seg selv!
Gjest gjesta Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Det var godt å høre. At det er en sjanse for at det fortsatt kan tikke og gå. Har definitivt ikke råd til et nytt kjøleskap akkurat nå. Får den restskatten
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 ja ja, så lenge kjøleskapet ikke kommer med beskjeder som: -husk å telle kcal -du har netop spist -skal du ha mat nå igjen å videre i den duren kan du vel ta det helt med ro.
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 ja ja, så lenge kjøleskapet ikke kommer med beskjeder som: -husk å telle kcal -du har netop spist -skal du ha mat nå igjen å videre i den duren kan du vel ta det helt med ro. ← Akkurat nå så hadde jeg nok fått kjeft av kjøleskapet fordi det er relativt tomt. Har du sett Ghostbusters? ← Og jeg som er helt alene for tiden Tror det er best at sønnen min kommer hjem fra ferie kjappest mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå