Gjest earley Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 (endret) hallo ! jeg kommer fra ett laaangt forhold (18år) som gikk i dass. x fann en ny man osv... føller meg veldig lurt. de er 2,5 mån siden nok om de. nu har a møt en del kvinner som a ikke føler mer en sexuell till trekking te. men så hehe for noen dager siden fann a henne jippy herre gud trodde ikke de skulle ske. vi her ikke møt en gang bare snakke på telefon og cam. men a er helt borttulla.. men så sier alle att sånt tar tid, først må du komme over x og så vidare mins ett par år.... blabla... har nu begynt å tenke. ka om hun er den som a ska bli med resten av livet. hva sker da hvis a hiver meg ut i, kanske mister a henne innen de engang har begynt? hmmmmm bekymrad. men så føller a en sån enorm glæde kvar gang a tenke på hun ser bilde vakner på morgonen osv. Mailadresse fjernet. Reglene. Pheps -mod Endret 22. juli 2006 av Pheps
Gjest Pet Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Skjønte ikke noe særlig av dette. Er du mann og har vært sammen med en dame i 18 år som nå han begynt å date damer? Og så er du redd for at hun skal hive deg ut? Og hva er spørsmålet? Det ser ut til at du er svensk, jeg er sikker på at innlegget ditt blir lettere å forstå hvis du skriver på svensk i stedet for en blanding av svensk, norsk og sms´sk
Malama Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg skjønner ikke det der jeg heller. Hveken språk eller innhold.
Gjest *Just-Me* Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Slik jeg forstod det er du en mann som nettopp er ute av et 18års lang forhold og er beynnt å date igjenn... Hun du har truffet nå som du er hel gal etter kan være den rette ja. Men vær ærlig men henne. Ja det kan skremme henne at du nettopp er ferdig med et 18års langt forhold. kansje hun tror at du skal bruke henne til å komme over ditt forrige forhold ol... Vær ærlig mot deg selv og følelsene du virkelig har. Det er ikke rettferdig mot nye damer visst du ikke er over din x. Men noen bruker lang tid, andre kortere tid. Følg hjertet ditt du.
Velvet Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Hyggelig at du har funnet deg en ny dame. Det er vel ganske naturlig at du er litt bekymret og har en del tanker om dette. Hva med å ta ting som de kommer og heller bare nyte den første tiden uten å planlegge eller fokusere for mye på framtiden? Kanskje er dette bare en sommerflørt eller kanskje dette er noe som er ment å vare. Uansett bør du slappe av og kose deg. Det er kun du selv som vet når du er kommet over eksen. Om det tar en uke eller ett år er det ingen som vet. Men det er et godt tegn at du har funnet ei som har fanget din interesse. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 "just me" har fatta vad jag menar. hmmm är jag så dårlig på norska. ja ja.. ursäkta då :-( haha nej då jag är van med att få pikar om de. men jag får väl köra på och se vad som händer. väldigt spännande är de iaf.. kanske går jag på en smäll när høsten kommer. de är ju sommar nu och då är det mesta så trevligt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå