Gå til innhold

Typen skal besøke "bestevenninnen" sin i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Typen min skal besøke "bestevenninnen" sin i kveld. Hun trenger visst hjelp til å få bestilt en ny datamaskin + at de har jo ikke pratet med hverandre siden påske! "ohh my good" liksom, det er jo nesten krise det vettu! :ironi:

Jaja, ehh.. Det skal sies at hun hele tiden påpeker at hun også er jenta hans, og at hun har kjent han lengst, derfor er det så viktig at de tilbringer "alenetid".. Har du hørt sånn spjoik??

Og det er jo så opplagt at hun er keen på han! Herregud, stakkars jente!

Synes det hele er ganske så idiotisk! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

høres ikke bra ut de nei

si i fra!!!!!

:forvirret::forvirret::frustrert:

Skrevet

Har du gitt beskjed om at du ikke aksepterer vennskapet da?

Visste du ikke om henne da du ble sammen med typen din?

Skrevet

Hvis du ikke stoler på kjæresten din, får du si det til ham og evt nekte ham å gå på besøk. Og hvorfor er du så i mot henne? Du sier at hun legger seg etter ham, men det er da han som velger å besøke henne, han blir vel ikke truet til det?

Gjest Gjest
Skrevet

Har sagt at jeg ikke liker det.. Jada, jeg visste om henne, jeg trodde ikke hun var interessert i han på den måten! Hu er jo skikkelig slu blitt! I førsten var hun ikke slik, da sa hu at jeg var så koselig og at hun var så glad or at han hadde blitt sammen med meg.. Men etter et halvt år, snudde alt, da skulle hun være alene med han, fordi hun savnet det de hadde før osv.. Hun har til og med foreslått til han at når jeg har vært på besøk hos han (vi har avstandsforhold) "kan du ikke leie en film til henne og sette en grandis i ovnen, og komme bort til meg?" Er det rart jeg blir dårlig av dette her eller?

Det skal sies at typen min ikke er interessert i henne på annen måte enn en venn,men jeg synes det er ekkelt når det er så opplagt at henne vil ha han! Æsj! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Og det verste er jo at han ikke innser det selv at hu vil ha han for seg selv!

Skrevet

Hvis han ikke er interessert i henne så har du vel ingenting å bekymre deg for.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, man veit jo aldri! Hu er ganske så slu, og ikke minst sjarmerende.. Jeg veit det ikke kommer til å skje noe, men for det jeg veit så kan hun plutselig ha klart å overtale han til å tro at jeg ikke er bra nok for han! For hu har ganske stor innflytelse på han! Det er slik det går.. Tror hu er sjalu på meg, tror hu vil at han ikke skal ha noen kjæreste, slik at hun kan ha han for seg selv som nær venn, tror hun vil at han skal betro seg til henne, altså dele alt med henne! Og til slutt så vil hun vell at han skal bli kjæresten hennes.. Det skal sies at hu leter etter drømmemannen, men er så kresen, siden det er netopp min kjærste som har alle de egenskapene hun ønsker!

Gjest gjesta
Skrevet

det er fort gjort å ødelegge et forhold med sjalusi også. snakk med typen din og si du trenger å vite hva han føler for henne og hva han synes er naturlig for dem å gjøre sammen. Kanskje han ikke føler at det er rett å være alene med henne uten deg heller, men ikke bli sjalu av at hun trenger hjelp til å bestille pc. Stol på mannen din du og kos deg med forholdet.

Skrevet
Ok, man veit jo aldri! Hu er ganske så slu, og ikke minst sjarmerende.. Jeg veit det ikke kommer til å skje noe, men for det jeg veit så kan hun plutselig ha klart å overtale han til å tro at jeg ikke er bra nok for han! For hu har ganske stor innflytelse på han! Det er slik det går.. Tror hu er sjalu på meg, tror hu vil at han ikke skal ha noen kjæreste, slik at hun kan ha han for seg selv som nær venn, tror hun vil at han skal betro seg til henne, altså dele alt med henne! Og til slutt så vil hun vell at han skal bli kjæresten hennes.. Det skal sies at hu leter etter drømmemannen, men er så kresen, siden det er netopp min kjærste som har alle de egenskapene hun ønsker!

Uansett hva du gjør så husk en ting. Det er mulig hun er sjalu, men det vet vi ikke noe om. Noe vi derimot vet, det er at du ER sjalu og at det er mye sannsynlig at du projiserer denne sjalusien over på henne - og at du kan ødelegge for deg selv dersom du ikke blir bevisst akkurat det.

Gjest Gjest
Skrevet

Dessuten så gleder jeg meg så fælt til høsten ! For da vil hun visst bli invitert på middag til oss, men kluet er da at hun helst vil at jeg skal være bortreist da, siden hun kan få han for seg selv! :legrine:

Herlig!! :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet

Til alle som har kjærester: Hadde dere likt det hvis dere var i trådstarters situasjon?

Nei, fy faen! :frustrert:

Gjest baby-E
Skrevet

Sambo har ei bestevenninne, som han for min del kan finne på hva han vil med, uten at jeg må være med.

Hvordan er du så sikker på at hun er ute etter han da TS?

Gjest Gjest
Skrevet

Les det jeg har skrevet overnfor.. Hadde du ikke blitt litt skeptisk til henne da?? :forvirret:

Skrevet
Les det jeg har skrevet overnfor.. Hadde du ikke blitt litt skeptisk til henne da??  :forvirret:

Har ikke kjæresten din viljestyrke? Synes du burde være skeptisk til ham, jeg, hvis du er redd for at han er så lett å forføre.

Gjest Gjest
Skrevet

nei, jeg er ikke redd for/beskymret for at han er så lett å forføre.. Men jeg liker ikke at han skal tilbringe tid med jenter som vil ha han! Hadde du likt det at kjæresten din tilbringte lørdagskvelden hos en kompis som var interessert i han/henne?

Gjest gjest1
Skrevet

Herregud og faen da menneske. Hadde min framtidelige kjæreste hatet at jeg er bestevenn med et mannfolk og trenger å se han ofte - nettopp fordi vi er venner, hadde jeg revurdert forholdet. Du kan ikke styre mennesker, hitler! :sjokk:

Skrevet

Synes ikke du skal bekymre deg jeg.

Du må jo bare stole på kjærsten din. Og vær heller glad for at han tydeligvis er så fantastisk at andre vil ha han.

Mannen min har fra dag en, fått lov til og være sammen med jenter alene, samme om de liker han eller ikke. Jeg stoler da på han. Og samme får jeg lov til og.

Skrevet
nei, jeg er ikke redd for/beskymret for at han er så lett å forføre.. Men jeg liker ikke at han skal tilbringe tid med jenter som vil ha han!

Da får du si det til ham, da.

Gjest Gjest
Skrevet
Herregud og faen da menneske. Hadde min framtidelige kjæreste hatet at jeg  er bestevenn med et mannfolk og trenger å se han ofte - nettopp fordi vi er venner, hadde jeg revurdert forholdet. Du kan ikke styre mennesker, hitler!  :sjokk:

Jaså, du hadde altså likt det du da at kjæresten din tilbringte tid med bestevenninnen sin som i tillegg til å være venn med han også ville ha han som kjæreste??? Herregud, er det ikke lov til å reagere på det eller??? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...