Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er så sliten :( Var på jobb til 00.30 i natt, har sovet ca 5 timer, huseier har begynt å leke med hammeren og drillen, skal på jobb om en time, er hjemme alene og syns det er trist, har lite mat i huset, det er myyye ryddig som skal gjøres, skal på fest i dag men tror jeg kollapser innen den tid. Gledet meg til i dag og skulle få mye gjort. Nå går det i vasken, jeg trenger vanvittig mye søvn. DRITT!! :( Håper det er flere som har det dritt!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ja. Det er slektsstevne i dag. Med min sære familie kan jo det bli utmerket festlig. :ironi: :ironi: :ironi::grine:

Skrevet

Hadde planlagt å ligge ute på verandaen i hele dag å sole meg,for værmeldinga hadde NEMMELIG sagt at det endelig skulle bli fint vær her!!! :frustrert:

Plutselig begynner det altså å regne!!!ÅH så rart!!!!Har jo bare regna hver dag i en hel mnd :frustrert::frustrert::frustrert:

Trodde den nye mobilen min skulle komme idag, men nei, ikke idag :frustrert: Er sikker på at de har gjemt den på posthuset, bare for at jeg ikke skal få den! :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

:kjempesinna: slektstevnet var kun for gamlingene, så jeg slapp. Men hvor skal de være? På verandaen, hvor jeg skulle sole meg :kjempesinna:

:sinnatagg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...