Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Er så sliten Var på jobb til 00.30 i natt, har sovet ca 5 timer, huseier har begynt å leke med hammeren og drillen, skal på jobb om en time, er hjemme alene og syns det er trist, har lite mat i huset, det er myyye ryddig som skal gjøres, skal på fest i dag men tror jeg kollapser innen den tid. Gledet meg til i dag og skulle få mye gjort. Nå går det i vasken, jeg trenger vanvittig mye søvn. DRITT!! Håper det er flere som har det dritt!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Ja. Det er slektsstevne i dag. Med min sære familie kan jo det bli utmerket festlig. :ironi:
exita Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Hadde planlagt å ligge ute på verandaen i hele dag å sole meg,for værmeldinga hadde NEMMELIG sagt at det endelig skulle bli fint vær her!!! Plutselig begynner det altså å regne!!!ÅH så rart!!!!Har jo bare regna hver dag i en hel mnd Trodde den nye mobilen min skulle komme idag, men nei, ikke idag Er sikker på at de har gjemt den på posthuset, bare for at jeg ikke skal få den!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 slektstevnet var kun for gamlingene, så jeg slapp. Men hvor skal de være? På verandaen, hvor jeg skulle sole meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå