Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Er det noen som har denne vognen, som kan fortelle meg kvaliteten/sikkerheten på den?? Ev hva betalte dere? Takker for svar!!!
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Nå er det vel så som så med kvaliteten på netthandelen. Jeg hadde ihvertfall ikke turt å kjøpe et produkt der som jeg har visse sikkerhetskrav til. Å sikkerhet er en av flere viktige faktorer som jeg ville sett på om jeg skulle kjøpt barnevogn.
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 http://www.netthandelen.no/visprodukter.aspx?vk=61 Linken til vognene for de som er intressert.
Nanella Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 De kravene jeg ville hatt til en trille var at den kan legges ned i full liggestilling + at den har ordentlig sele. Ser ut til at denne har begge deler og da hadde jeg ikke nølt om jeg hadde fått den til en brukbar pris.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 De kravene jeg ville hatt til en trille var at den kan legges ned i full liggestilling + at den har ordentlig sele. Ser ut til at denne har begge deler og da hadde jeg ikke nølt om jeg hadde fått den til en brukbar pris. ← Vi kjøpte den på øverste bildet. Den anbefales ikke! Husker ikke hva vi gav for den, men ikke verdt mer enn hundre kroner. Spinkel og dårlig kvalitet, klappet sammen under bruk to ganger. Får mange fine, solide triller til en bruktbar pris.
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Vi kjøpte den på øverste bildet. Den anbefales ikke! Husker ikke hva vi gav for den, men ikke verdt mer enn hundre kroner. Spinkel og dårlig kvalitet, klappet sammen under bruk to ganger. Får mange fine, solide triller til en bruktbar pris. ← Nettopp hva jeg også mener. Jeg er av den typen som helst vil se denne type produkter å prøve de litt jeg da, før jeg kjøper. Når jeg hadde små barn så kjøpte jeg vogner med kjente merker som man kunne få ekstradeler til hvis noe skulle bli slitt eller ødelagt.
Gjest Gjest_Silje:)_* Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 Blir de ikke tatt av markedet hvis de klapper sammen flere ganger og ikke tåler mer enn det???? Sjokkert! Er det ikke noen som helst kontroll på varer som blir solgt over nett? Det er barneutstyr det er snakk om her...
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Blir de ikke tatt av markedet hvis de klapper sammen flere ganger og ikke tåler mer enn det???? Sjokkert! Er det ikke noen som helst kontroll på varer som blir solgt over nett? Det er barneutstyr det er snakk om her... ← Alt jeg kan si er at jeg har latt meg friste til å handle på netthandelen noen ganger å kvaliteten på varene der er så som så. De holder ikke lenge for å si det sånn. Produkter som jeg stiller sikkerhetskrav til som f.eks. vogner, sykler og sikkerhetsutstyr kjøper jeg på utstyrsbutikker for de ulike produktene. Jeg tør ikke stole på netthandel eller lavpriskjeder da.
Glossy Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har kjøpt den øverste på bildet. Helt super for mitt bruk da. Skulle ha en "shopping trille" sånn at jeg slapp å slite ut den andre vognen når jeg bare skulle små ærend. Og det var den vognen suuuper til! Men hadde ikke kjøpt den hvis jeg skulle no mer enn det. Ikke noe å kjøre ute med. Med mindre det er asfalt hele veien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå