Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

sitter her å grubler noe aldeles forferdelig... dette begynte egentlig med at begge parter var en smule utro for et halvt år siden..

vi har hatt en turbulent tid det siste halve året, og vi har på en måte vært sammen den siste tiden(sex) osv, men nå har hun funnet seg en ny type! hun har hatt sex med han i fylla ett par ganger, og med meg i edru tilstand :( altså så har hun to sex partnere samtidig! jeg hater meg selv for at jeg ikke bare gir faan...

dette handler vel egentlig mest om at jeg ikke takler tanken på at hun har sex med andre, hva om han er bedre enn meg i senga! uff, jeg veit jeg må gi slipp... jeg vil gi slipp!

grunnen til at jeg blir gal akkurat nå er at de to er på helgetur til oslo, sammen med ett annet par... som er vennene mine, de vennene oppmuntrer henne til å være sammen med han, derfor ble han bedt me på tur og ikke jeg! før han dukket opp så var det alltid vi fire som gjorde ting sammen, men nå har han totalt overtatt min plass.. jeg har ikke bare mistet kjæresten, jeg har mistet venner også :tristbla:

jeg føler meg så forbanna snytt, og forlatt av alle... siden jeg ikke har så mange andre venner så er nesten hele mitt sosiale liv borte.

noen tips om hva jeg skal gjøre? hvis noen skjønte hva jeg skrev da...

de har sikkert sex i skrivende stund, selv om hu har lovet at det ikke skal skje noe.. eneste jeg håper på er at han ikke takler brannbil sex! men blodet spruter vel veggimellom akkurat nå er jeg redd for... unnskyld for grovt språk ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hmmm.... sikker på at det ikke er du som er problemet her?

I forhold til din X mener jeg.

Du er nesten sykelig sjalu, å det kan være problematisk å forholde seg til i et forhold.

Skjønner at du føler deg forlatt og sviktet av dine venner, men nå ser du hvor gode venner de er.

Prøv å gå videre, å liksom være en smule utro vil jeg kalle å være utro, noe du burde unngå i ditt neste forhold.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Er hun sammen med deg og han samtidig? Eller er det helt tydelig slutt nå? Jeg forstod ikke det helt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...