Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Fikk nettopp PM fra eksen min idag på et forum vi begge bruker nå og da, hadde ikke hørt fra han på lenge. Syns det var veldig hyggelig, men fikk noen tanker opp i hodet mitt. Saken er den at jeg var så hodestups forelsket i han, og gjorde alt jeg kunne for å få han tilbake etter det var slutt, gjorde mye rart, noe av det er jeg direkte flau over Jeg så han som den perfekte for meg, var ung og naiv... Etter ca 2 år etter det ble slutt mellom oss fikk jeg meg ny kjærest, som føltes litt som en jeg bare ville ha som kjæreste, for å ha en, og for engangs skyld prøve å komme meg over denne eksen. Det funket regelrett dårlig, og etter et års tid ble det slutt der også. Ikke noe stort tap må jeg nesten si.... Hadde et kort lite forholdt til første eksen, som jeg etterhvert ikke gjorde stort mer med, og ikke lenge etter møtte jeg mannen i mitt liv, og ingenting har vært bedre enn nå, for første gang føler jeg meg vel i noens selskap 100%, jeg vil gifte meg og få barn, noe som jeg aldri ville før. Det som gjør meg så glad, er at det er så deilig at jeg virkelig er over denne første eksen, jeg visste det jo egentlig for lenge siden, men idag fikk jeg liksom bekreftelsen på at jeg aldri vil tenke på han som jeg gjorde, han er et avsluttet kapittel, men en som jeg likevel kan ha et enkelt og greit vennskap til. Blir bare så glad over han jeg er sammen med nå, så glad over at livet mitt endelig føles greit (dette gjelder ikke bare ekser, har en lang historie med ensomhet, dop, usikkerhet, osv...) og at jeg har funnet han jeg vil dele livet mitt med, noe jeg ikke trodde jeg kunne for noen år siden. Det er rett og slett herlig! Jeg elsker kjæresten min over alt i verden jeg... Det blir nok det første jeg skal fortelle han når jeg prater med han senere (han jobber i utlandet), gleder meg :D Vil egentlig ikke noe med dette innlegget, bare få ut litt tanker og slikt
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Yay! Goody goody! Fint å snuble over slike innlegg, også- viser at det er mulig å finne nye gleder i livet, for den som måtte tvile. Det må føles veldig godt innvendig når alt stemmer og er riktig. Spøkelser fra fortiden kan være slitsomme, men gud, så godt det er den dagen man er sikkert i sin sak!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Yay! Goody goody! Fint å snuble over slike innlegg, også- viser at det er mulig å finne nye gleder i livet, for den som måtte tvile. Det må føles veldig godt innvendig når alt stemmer og er riktig. Spøkelser fra fortiden kan være slitsomme, men gud, så godt det er den dagen man er sikkert i sin sak! ← I know! :-D :-D Sitter bare å venter på at kjæresten skal våkne jeg nå... :-D Takk for svar da, koselig å se at noen fant innlegget mitt fint, og ser at det fins slike gleder i livet...
Gjest synseren Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Kjekt med gladhistorier også. Ikke bare utroskap ol. Er også veldig glad i kjæresten min. Det føles så godt og trygt å ha han ved min side. Veldig god følelse når man er helt sikker på at han vil jeg dele resten av livet sammen med! Sånn har iallefall jeg det. Etter jeg traff sambissen har jeg sluttet å tenke på andre mannfolk. Det er bare han for meg !
afr0dite Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Hadde det som deg! Frem og tilbake og alt det der! Men så traff jeg mannen min ( vi giftet oss sist lørdag!!! ) og har en så grunnleggende gledefølelse i hele meg! Jeg snakket med eksen min på msn noen måneder etter jeg og mannen min var blitt sammen, og opplevde samme gledesrus som det du gjør nå! Jeg bare løp hjem (var på internettcafé i asia) til (som også var i asia, hvis ikke hadde det vært lang vei å løpe...) og kastet meg rundt halsen på ham. Det var så deilig å vite at livet mitt endelig hadde tatt den vendingen jeg ønsket!! Og nå har jeg altså giftet meg med ham, og er så lykkelig at mitt beger renner over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå