Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Er det noen som har bestilt FotoBok fra Fotoknudsen? Fotoknudsen FotoBok Hvordan var kvaliteten på de trykte bildene? Håper noen har erfaringer å komme med!
Gjest Aloha Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 De ser veldig fine ut de som ligger i butikken iallfall! Men er selv spent på å høre andres (enn butikkpersonalets) erfaringer..
Sympatia Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Vi lagde en slik fotobok som takkegave til svigers for spandert ferie til Kreta i en uke. Programmet som brukes for å lage den boka syntest kjæresten min som er it konsulent var litt keisete. Men det gikk til slutt. Vi ventet nesten to uker på boka, som var litt vel lenge syns jeg. Resultatet var bra kvalitet på bildene, selve boka vi hadde valgt var veldig barnebok aktig. Noe som jeg syns er litt dyrt da det kostet 498 kr. Men en kjempefin gave, fin og oversiktlig og som sagt bra kvalitet på bildene. Bare spør om du lurer på noe mer.
Smashing Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har bestilt dette i den billigste varianten. Ble veldig bra det. Fikk masse skrøyt, alle synes det var så proft!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Sympatia: Hva mener du egentlig med at boka så "barnebokaktig" ut? Var det Luksus FotoBok dere bestilte?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Som jeg har skrevet i en annen tråd, programmet suger. Lager heller en ordentlig scrapbook - og det har jeg råd til til den prisen. Vanligvis er jeg kjempefornøyd med fotoknudsen, bestiller alle bildene mine derfra, men programvaren til den boka orka jeg ikke mer enn en time av.
Sympatia Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Sympatia: Hva mener du egentlig med at boka så "barnebokaktig" ut? Var det Luksus FotoBok dere bestilte? ← Kjæresten sier det var den ja. Barnebok aktig at permen er helt lik som barnebøker bruker å være, du forstår hva jeg mener når du ser den i virkeligheten.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Takk for svar, Sympatia! Tok dere den boka i skinnimitasjon eller stoff?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Vi laget en sånn en etter en reise. Den var kjempefin... :-) Men jeg syslet med den når jeg hadde tid til overs..ikke sånn hastverkarbeid. Det ser ut som en billedbok. Jeg regna over med album og lim og framkalling og pynt osv..så ble dette MYE billigere. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå