Gå til innhold

HVORDAN er dette mulig?

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet
Er det som er så irriterende, at man vet det er enkle forklaringer, men man finner dem ikke.

For noen år siden gikk det en serie på TVNorge hvor veldig mange tryllekunstner ble avslørt.  Var litt dumt å se, for det blir ikke det samme å se tryllekunstnereetter det.

Var det tryllekunstneren som ble løftet i været av ingenting?

Hvor var de han tok ut to og to?

Var de rundt ham som et forstyrrende element for publikum når han ble løftet?

Ja han ble løftet opp, kanskje 10 cm. Festen foregikk utpå stua, han tok oss med to og to på kjøkkenet. Jeg tror vi ville gå ut 3 stykker med han, men han skulle bare ha med to. Det var ingen andre enn oss der, han sto foran oss med ryggen til. Vi stod kanskje 2 meter bak han :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ja han ble løftet opp, kanskje 10 cm. Festen foregikk utpå stua, han tok oss med to og to på kjøkkenet. Jeg tror vi ville gå ut 3 stykker med han, men han skulle bare ha med to. Det var ingen andre enn oss der, han sto foran oss med ryggen til. Vi stod kanskje 2 meter bak han  :klø:

Da tror jeg kanskje at han hadde en løftesak foran seg som han holdt på. Hadde han begge hendene foran seg?

En sånn løftesak vil kunne ses under beina der han blir løftet opp, men dere var så fokusert på kroppen hans at dere ikke ville lagt merke til det.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Da tror jeg kanskje at han hadde en løftesak foran seg som han holdt på.  Hadde han begge hendene foran seg?

En sånn løftesak vil kunne ses under beina der han blir løftet opp, men dere var så fokusert på kroppen hans at dere ikke ville lagt merke til det.

Nei, hendene var oppe i luften en eller annen plass på høyde med hodet. Vi så hendene hans? Virker bare helt umulig... Skjønner det ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, hendene var oppe i luften en eller annen plass på høyde med hodet. Vi så hendene hans? Virker bare helt umulig... Skjønner det ikke.

Merkelige greier. Hvor lenge var han i lufta?
Gjest Chrizzy
Skrevet
Merkelige greier.  Hvor lenge var han i lufta?

Veldig kort, bare noen sekunder. Nesten rett opp og rett ned...

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, da høres det nesten ut som en merkelig form for spenst. Ikke tryllerier og lureri.

Gjest gjest1
Skrevet

Det var skumle lyder der :kjempesinna: Men jo, fikk blomsten jeg skulle på 9. Helvete for en skummel lyd! Grøss og gru på ryggraden min, og jeg griner snart :(

Gjest Chrizzy
Skrevet
Ok, da høres det nesten ut som en merkelig form for spenst.  Ikke tryllerier og lureri.

Ja det har jeg også tenkt på. Men han var tryllekunstner. Han gjorde andre ting der ute. Han viste meg f eks hvordan en ball ble til to i handen min, noe jeg har lurt på helt siden en tryllekunstner gjorde det med meg når jeg var fem år. Men det var bare dette han måtte dra oss inn på kjøkkenet for, så kanskje det var hans egen spenstige spesial :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja det har jeg også tenkt på. Men han var tryllekunstner. Han gjorde andre ting der ute. Han viste meg f eks hvordan en ball ble til to i handen min, noe jeg har lurt på helt siden en tryllekunstner gjorde det med meg når jeg var fem år. Men det var bare dette han måtte dra oss inn på kjøkkenet for, så kanskje det var hans egen spenstige spesial  :ler:

Kanskje han er i slekt med gamle Nils Gaup :ler:
Gjest Chrizzy
Skrevet
Kanskje han er i slekt med gamle Nils Gaup :ler:

Hm, jeg tok ikke helt den :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Hm, jeg tok ikke helt den  :klø:

Han gamlefar Nils Gaup har visst noen evner som er litt vanskelig for oss andre å forstå.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Han gamlefar Nils Gaup har visst noen evner som er litt vanskelig for oss andre å forstå.

Selvfølgelig, tenkte på han unge :ler:

Dette burde jeg virkelig vite :klaske:

Gjest Gjest
Skrevet
Dette burde jeg virkelig vite  :klaske:

Var det jeg tenkte også. :ler:
Gjest Chrizzy
Skrevet
Var det jeg tenkte også. :ler:

Det er veeeeeldig sent nå og jeg har drukket alt for mye te. Han bodde i alle fall nærmere Gaup enn Marcello Haugen :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er veeeeeldig sent nå og jeg har drukket alt for mye te. Han bodde i alle fall nærmere Gaup enn Marcello Haugen  :ler:

:ler:
Gjest Gjest
Skrevet
Ja han ble løftet opp, kanskje 10 cm. Festen foregikk utpå stua, han tok oss med to og to på kjøkkenet. Jeg tror vi ville gå ut 3 stykker med han, men han skulle bare ha med to. Det var ingen andre enn oss der, han sto foran oss med ryggen til. Vi stod kanskje 2 meter bak han  :klø:

http://video.google.com/videoplay?docid=66...2&q=Criss+Angel

Her har du svaret ;>

Gjest Gjest
Skrevet

Johoo - da lærte vi det.

Men var mye morsommere å se på tryllekunstnere før, da jeg trodde at de klarte å gjøre det overnaturlige . Jeg satt tilbake stum av beundring.

Nå vet jeg at jeg blir lurt trill rundt, og istedenfor å bli overveldet av triksene, står jeg bare igjen og tenker på hvordan de har klart å lure meg. :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Johoo - da lærte vi det.

Men var mye morsommere å se på tryllekunstnere før, da jeg trodde at de klarte å gjøre det overnaturlige . Jeg satt tilbake stum av beundring.

Nå vet jeg at jeg blir lurt trill rundt, og istedenfor å bli overveldet av triksene, står jeg bare igjen og tenker på hvordan de har klart å lure meg. :ler:

Ja helt enig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...