Gå til innhold

HVORDAN er dette mulig?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

damn that s scary... selv når jeg ikke regner, men bare ser på et symbol og trykker på ballen, så kommer det samme symbolet jeg så på opp...

Det må være synet ditt som tuller med deg tror jeg...

Endret av Chic
Skrevet

Vet ikke hvordan det funker, men det stemte for meg!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er ikke imponert... de to første gangene ble det riktig, men etterpå ble det bare feil! :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Jeg er ikke imponert... de to første gangene ble det riktig, men etterpå ble det bare feil! :)

dette må testes ;)

Edit, sant, det funker ikke etter et par ganger!

Endret av Chic
Skrevet

Enkelt nok. Uansett hvilket tall du velger, vil tallet minus tverrsum alltid være 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 eller 81. Hvis du ser etter, vil alle disse tallene alltid ha samme symbol.

Gjest gjest1
Skrevet
Enkelt nok. Uansett hvilket tall du velger, vil tallet minus tverrsum alltid være 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 eller 81. Hvis du ser etter, vil alle disse tallene alltid ha samme symbol.

hvordan kan du da forklare at selv om man ikke regner sammen et tall, men bare titter på et symbol og det samme kommer opp i kula?

Skrevet (endret)
hvordan kan du da forklare at selv om man ikke regner sammen et tall, men bare titter på et symbol og det samme kommer opp i kula?

Da er det rent tilfeldig. Velg et symbol som ikke er det samme som nr. 18 (eller et av de andre i 9 gangen), og du skal se kula tar feil.

Endret av K.A.
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror det har noe med at det bare er noen av tallene som går opp i regnestykket - og at alle de tallene har det samme symbolet.

Legg også merke til at de tallene som går opp i regnestykket endrer symbol for hver gang, men de samme har fremdeles likt symbol. Dette gjøres ofte for å forvirre oss. Noen som husker kortstokken til David Cooperfield?

Vet ikke om forklaringen er forståelig. Er litt trøtt, så jeg tenker ikke helt klart - men jeg vet at det uansett finnes en veldig enkel løsning.

Onyx: sikker på at du ikke regnet feil?

Gjest Gjest
Skrevet

Så raskt du skrev, jeg kikka først om noen hadde svart riktig på det - men det var det ikke. Så var du raskere med å svare og trykke enter. Ikke meningen å lure meg på ditt svar. :)
Gjest Gjest
Skrevet
dette må testes ;)

Edit, sant, det funker ikke etter et par ganger!

Da er hjernen din for trøtt og regner feil :)
Skrevet
Så raskt du skrev, jeg kikka først om noen hadde svart riktig på det - men det var det ikke.  Så var du raskere med å svare og trykke enter.  Ikke meningen å lure meg på ditt svar. :)

Hehehe helt i orden :tronderbart:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Alle svar blir jo det samme symbolet. I alle fall hos meg!?

Skrevet

Så bra vi fikk et fornuftig oppklaring, begynte nesten å bli småredd :legrine:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja nemlig, det stemmer jo. Blir samme symbol. Men var artig først :)

Gjest Gjest
Skrevet
Så bra vi fikk et fornuftig oppklaring, begynte nesten å bli småredd :legrine:

:ler: Sånne ting har alltid en kjempeenkel forklaring. Problemet er bare å se enkelheten, for man blir så blendet av det man tror er det umulige.
Gjest Tanita
Skrevet

Det stemte ikke, jeg tror jeg kanskje regna feil...

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)
:ler: Sånne ting har alltid en kjempeenkel forklaring.  Problemet er bare å se enkelheten, for man blir så blendet av det man tror er det umulige.

Jeg så en gang en tryllekunstner som stod med hendene i været samtidig som bena og kroppen løftet seg fra gulvet. Jeg forstår enda ikke hvordan han klarte det. Jeg vet jo at det finnes en logisk forklaring på dette, men jeg forstår bare ikke hvordan han fikk det til. :sur:

Det var på en fest, der han tok ut to og to. Er sikkert en grunn til at man ikke kunne være fler enn to.

Jeg hadde ikke drukket mer en et glass vin, så det var ikke det.

Endret av Chrizzy
Gjest Tanita
Skrevet

Nå regna jeg riktig, stemte hver gang!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg så en gang en tryllekunstner som stod med hendene i været samtidig som bena og kroppen løftet seg fra gulvet. Jeg forstår enda ikke hvordan han klarte det. Jeg vet jo at det finnes en logisk forklaring på dette, men jeg forstår bare ikke hvordan han fikk det til.  :sur:

Det var på en fest, der han tok ut to og to. Er sikkert en grunn til at man ikke kunne være fler enn to.

Jeg hadde ikke drukket mer en et glass vin, så det var ikke det.

Er det som er så irriterende, at man vet det er enkle forklaringer, men man finner dem ikke.

For noen år siden gikk det en serie på TVNorge hvor veldig mange tryllekunstner ble avslørt. Var litt dumt å se, for det blir ikke det samme å se tryllekunstnereetter det.

Var det tryllekunstneren som ble løftet i været av ingenting?

Hvor var de han tok ut to og to?

Var de rundt ham som et forstyrrende element for publikum når han ble løftet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...