Gjest Mette-bærte Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Ganske enkelt spørsmål: Fortell om hva slags sommerklær du har som favoritt? Ta med gjærne farger, hvor du kjøpte det og pris. Det er morsomt å høre hva andre liker. ***************** Mine favorittklær er: et langt hvit skjørt i lin (str l) sommersingelett som er gul og hvite prikker. (str l) brune sandaler som kan brukes til det beste (str 40)
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 i denne varmen (leste nettopp det var hetebølge i europa nå) så trives jeg aller best i et kort sports skjørt og en enkel topp! Min favoritt må være et NIKE skjørt, danseskjørt, tror jeg betalte rundt 300NOK for det (kjøpte det i taiwan) og Billabong topp med sånn ekstra del som går under brystene så jeg ikke trenger å ha BH, denne betalte jeg 30€ for.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Et naturhvitt chiffonskjørt i to lag med noen få paljetter strødd utover det ene låret. Rekker til midten av leggen.
Gjest Gjest_Transe_* Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 En lett og luftig sommerkjole er tingen
Gjest synseren Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Kort skjørt og topp med stropper sverger jeg til i varmen.
Knurr Skrevet 22. juli 2006 #6 Skrevet 22. juli 2006 Brun linshorts kjøpt i Tyrkia for 30lire + offwhite t-skjorte uten ermer fra H&M i deilig mykt bomullstoff.
Pauline Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 Kort skjørt og singlet / topp med stropper er tingen i varmen, samt sandaler. Yndlingsskjørtet i dennne kategori er i blygrå bommul og kjøpt på hm, billig. Har skapet fult av singletter både dillige og dyre.
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2006 #8 Skrevet 22. juli 2006 Jeg liker røffe, skjørt som rekker nesten ned til kneet. Og en helt enkel piquet-skjorte eller singlet som ikke klistrer seg til kroppen. Og sandaler selvsagt.
momo Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 Har et knekort skjørt fra H&M. det er rosa og hvitt blomstrete, også har jeg div hvite singletter til. Og noen hvite sandaler i skinn jeg kjøpte på Gran Canaria for noen år siden. De er brukt så mye at de begynner og bli slitt nå og jeg finner ingen erstatning for de.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #10 Skrevet 22. juli 2006 Gul sommerkjole fra HM. Den gir meg digre muggehelvete og en sort kort kjole fra italia. Blåe broderier og snøring ned på hver side. Den er PEN
miow Skrevet 22. juli 2006 #11 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Min gule solkjole i mykt håndukstoff (eh ja, sånn der..) som jeg fant på loftet. 40 år gammel og pen som ny <3 Takk for mormor med god smak! Endret 22. juli 2006 av miow
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #12 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har to kjoler som jeg omtrent bor i når det er varmt i været. Den ene er i lin, turkis, lett innsvinget i livet og har litt blomsterbroderi. Den andre er hvit, tynn bomull i flere lag, med litt broderi og noen perler. Begge kjolene rekker akkurat ned til knærne. Og sandaler er et must! Bruker ikke sokker fra mai til langt ut på høsten. Hjemme i hagen taffer jeg rundt i bikinioverdel og et kort omslagskjørt.
Amanlis Skrevet 22. juli 2006 #13 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har to knekorte skjørt, et i ola og et i hvit linstoff. De brukes hele tiden. Olaskjøret er favoritten når jeg skal på stranda for da er det så lett å få skifta. Oventil går det i singleter eller bluser. Sandaler på bena er et must, sokker vet ikke føttene mine hva er lenger. Deeeeeeilig å gå barbeint.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #14 Skrevet 22. juli 2006 I sommer har jeg for det meste brukt en militærgrønn shorts med en kortermet (ofte hvit) topp til, en capribukse i lys blå dongeri med en kortermet topp til, eller lange sigøynerskjørt med litt penere kortermede topper til. Og selvfølgelig sandaler der jeg veksler mellom 3 par. Et par praktiske sportssandaler og to par litt finere sandaler som passer bra til skjørt. Har et knekort dongeriskjørt også som jeg bruker i blant, men det er ikke blant favorittklærne mine.
Gjest Chrizzy Skrevet 22. juli 2006 #15 Skrevet 22. juli 2006 Et rå stilig kort fargerikt omslagsskjørt jeg kjøpte i Italia, og en lett topp, jeg har en hvit vest som jeg er ekstra glad i. Jeg liker best skjørt og topper/bluser om sommeren. Så har jeg også noen lette sommerkjoler som jeg elsker å gå i. Den hvite toppen kjøpte jeg på HM, kjolene kjøpte jeg på :klø: , den ene kjøpte jeg i alle fall på Vera Moda og en på HM. Sandaler på bena. Har et par gå langt sandaler og to fine par Men den der forbaskede sommeren glimrer med sitt fravær nå Fryser faktisk litt på bena, men jeg nekter å bruke sokker. For det er faktisk sommer!
Millis Skrevet 22. juli 2006 #16 Skrevet 22. juli 2006 Har et nydelig skjørt fra essensiell (eller hvordan det skrives) str. 36 som kosta 1600 som jeg kan bruke div. singleter til. Ellers går det kun i skjørt og kjoler for tiden her..
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #17 Skrevet 22. juli 2006 To lette sommerkjoler, bikini, et par capribukser, skjørt, og luftige tunikaer/babydolls.
Gjest Very Victoria Skrevet 22. juli 2006 #18 Skrevet 22. juli 2006 Sommerkjoler i alle varianter, lin & bomull. Flere fra H&M, fant 7 kjoler til 70% avslag der.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #19 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Sommerkjoler i alle varianter, lin & bomull. Flere fra H&M, fant 7 kjoler til 70% avslag der. ← Så kjekt! Hva slags kjoler var det? Jeg kjøpte en grønn sommerkjole der med spiler i vår. Endret 22. juli 2006 av Sukkerert
Gjest Kanelia Skrevet 22. juli 2006 #20 Skrevet 22. juli 2006 Hvit singlet fra Vero Moda, kjøpt i fjor for ca 50 kr. Grå shorts fra Vero Moda kr. 249. Grå tights fra Oasis kr. 200, for å skjule mine bleke lår... Og sorte Havaianas på bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå