Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Går det ann? Isåfall, hvordan?

Jeg har litt ekstra på magen, hoftene og lårene, som jeg gjerne vil ha bort. Men vil ikke få midnre pupper!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

DENNE slenger jeg meg på også! Har akkurat samme problem, men vil ikke miste de, unnskyld meg nå, flotte puppene jeg har fått siste tiden ;)

Gjest Gjest
Skrevet

styrketrening. men igjen, dersom fettprosenten går ned, risikerer du å miste litt fett på puppene også.

men styrke funker nok på ditt problem; strammer opp mage og lår.

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes jo forskjellige øvelser til styrketrening :) Hvilke tenker du på?

Chic: agree

Gjest gjest1
Skrevet

;)

kanskje det finnes noen gode øvelser man kan gjøre hjemme også, og ikke måtte betale dyre dommer for å gå på treningsstudio?

Og jeg lurer på... jogging, det fører vel til at brystene reduseres litt etter litt trening? Eller tar jeg feil nå?

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tenker på knebøy og markløft for lår og rompe. du kan godt trene hjemme, men da bør du kjøpe vekter el vektstenger. det som er fint med treningssenter, er at etter hvert som du blir sterkere, er det bare å pøse på med vekter. og så er det instruktører der som kan hjelpe. og ikke minst, det finnes mange apparater, slik at man kan variere på øvelsene.

over til mage! det går fint an å trene den hjemme ja. planken og båten er gode øvelser i tillegg til sit-ups. se på treningsforum for hjelp og bilder. og pilates er bra for mage og rygg.

Gjest Gjest
Skrevet

Må nok skuffe dere jenter, det går ikke ann å punktslanke kroppen, men vil anbefale dere å trene brystmusklaturen, det vil stramme opp og løfte brystene noe, og hjelper på med å bekjempe tyngdekraften litt.

Og et lite tips til dere som vil slanke dere, tren litt styrke også ikke bare forbrenningstrening, fordi hvis dere klarer å legge på dere 1 kg muskler vil dere forbrenne 10 kg mer fett i året!!

Lykke til

P.S Husk at alle calorinene teller, både de du tar inn og forbrenner, er utrolig mye man kan gjøre i hverdagen som hjelper. f.eks. gå i trappene istedet for å ta heis!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har planer om å gå opp i vekt nå, blant annet for å få litt større pupper :P Har BMI på 17, så derfor vil jeg gjerne legge på meg, men det er så vanskelig! :sur: Har tenkt til å begynne å trene nå, så kanskje jeg orker å spise litt mer mat, og så legge på meg?

Uansett.. trening og noen ekstra kilo, da bør man vel kunne få pitteliitt mer pupper? *håpe* ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann, søsteren min har akkurat samme problemet, hun har bestandig vært tynn og nå vill hun legge på seg... så jeg har laget et treningsprogramm til henne og hjulpet henne med kostholdet.

Jeg vil anbefale deg og begynne med et kostilskudd som er laget for å gå opp i vekt. det finnes forskjellige merker, jeg kjøper mine kosttilskudd igjennom www.proteinfabrikken.no synes det er lettest og det er sinnsykt god kvalitet på det.

Jeg vil anbefale deg MassGainer, det har funket på søsteren min.

Lykke til:)

Skrevet

Er nok genetisk hvor du lettest mister fett. Men de feste vil oppleve at puppene blir mindre når de går ned i fettprosent. Pupper er tross alt mest fett.

Skrevet

Ja, jeg har gått ned 18 kg, og puppene mine har blitt små, fortsatt fine, men små.

Var de som forsvant først, så håper ikke de blir mindre nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...