Ottine Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ser på Nyhetene at nordmenn klager over måten overfarten med båt fra Libanon til Kypros foregikk. De fikk hjelp med å komme seg unna ei krigssone! Jeg hadde vært sjeleglad for hjelp, samme hvilken. Tror jeg skulle ha tålt de 8 timene det tok med båten. Vi snakker ikke akkurat om cruise i Middelhavet, heller! Typisk at mange må syte og klage istedet for å være litt takknemlige for hjelp. Endret 21. juli 2006 av Ottine
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 (endret) nordmenn er eksperter i å klage, men har vanskelig for å prøve å gjøre noe med det EDIT: THO i denne saken, så er de bare eksperter på å klage... Endret 21. juli 2006 av Chic
Bønna Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Ser på Nyhetene at nordmenn klager over måten overfarten med båt fra Libanon til Kypros foregikk. ← Kanskje integreringen virker på visse områder.
Gjest Chrizzy Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Stod i avisen for en stund siden at vi i Norge har det best i verden, men at vi syter mest...
Gjest 2324 Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Jeg blir rent flau av all klagingen jeg. Det var da ingen som tvingte dem på båten, de kunne jo bare bli igjen i bomberegnet. *rister på hodet*
K.A. Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 Stod i avisen for en stund siden at vi i Norge har det best i verden, men at vi syter mest... ← Jo mer bortskjemt man er, jo mer maser man. Det ser vi jo på barn, og det stemmer ganske bra på landsbasis også. Mye vil ha mer, er det noe som heter.
Gjest Chrizzy Skrevet 22. juli 2006 #8 Skrevet 22. juli 2006 Mye vil ha mer, er det noe som heter. ← Å Fan vil ha fler! De brukte de å si når jeg var lita. Tok lang tid før jeg forstod den
Amanlis Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 Ser på Nyhetene at nordmenn klager over måten overfarten med båt fra Libanon til Kypros foregikk. De fikk hjelp med å komme seg unna ei krigssone! Jeg hadde vært sjeleglad for hjelp, samme hvilken. Tror jeg skulle ha tålt de 8 timene det tok med båten. Vi snakker ikke akkurat om cruise i Middelhavet, heller! Typisk at mange må syte og klage istedet for å være litt takknemlige for hjelp. ← Helt enig med deg Ottine. Jeg blir flau jeg.
Gjest vimse Skrevet 22. juli 2006 #10 Skrevet 22. juli 2006 Tråden er ryddet, jmfr reglene. vimse -mod-
Saeria Skrevet 22. juli 2006 #12 Skrevet 22. juli 2006 Ser på Nyhetene at nordmenn klager over måten overfarten med båt fra Libanon til Kypros foregikk. De fikk hjelp med å komme seg unna ei krigssone! Jeg hadde vært sjeleglad for hjelp, samme hvilken. Tror jeg skulle ha tålt de 8 timene det tok med båten. Vi snakker ikke akkurat om cruise i Middelhavet, heller! Typisk at mange må syte og klage istedet for å være litt takknemlige for hjelp. ← Akkurat det tenkte jeg også da jeg så nyhetene på TV2. Jeg hadde vært kjempeglad over å komme meg ut av krigssonen. Klaging er nok det siste jeg hadde tenkt på.
Gjest King James Skrevet 22. juli 2006 #13 Skrevet 22. juli 2006 Ja det er virkelig synn på dem. Jeg gråt av sorg at de ikke fikk den beste luksus når de ble hentet fra et land i krig.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #14 Skrevet 22. juli 2006 Stod i avisen for en stund siden at vi i Norge har det best i verden, men at vi syter mest... ← Jo mer bortskjemt man er, jo mer maser man. Det ser vi jo på barn, og det stemmer ganske bra på landsbasis også. Mye vil ha mer, er det noe som heter. ← Og der svarte K.A. akkurat det jeg skulle si... Jeg ser det på minstemann her hos meg. Hun er bortskjemt og utakknemlig. Lykkelig når alt går som hun vil, og en surpadde om ting ikke funker akkurat etter hennes ønske... litt OT, men dog... (Skulle gjerne ha tatt med alle mine tre til et kritisk område på kloden vår for å lære dem og sette ting litt i perspektiv....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå