Gå til innhold

Forvirret mht. forhold og det å bli betatt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei.

Prøver med på et innlegg nummer to.

For noen uker siden skrev jeg om at jeg var blitt betatt av en annen enn samboeren min. Dette var under nicket Trist. Fikk mange gode råd av dere, og ble forsåvidt beroliget. Men nå har det seg sånn..

Jeg møtte denne samme gutten på fest i helga igjen, vi har møttes før dette og, men bare i mer formelle sammenhenger. Vi danset og vi danset, spenningen var der hele kvelden. Blikk, smil, latter. Alt som hører med. Selvfølgelig skjedde det ingenting over kanten, det kunne jeg aldri gjort mot min kjære, men akk ja.. Denne guttten er rå, Rett og slett. Er helt håpløst alt, har tenkt på han helt siden vi dro fra festen. Får ikke sove. Har en ekkel følelse av at dette er "han" om dere skjønner. Vet det hadde blitt slutt mellom meg og sambo på flekken om han skjønte hva som foregikk. De to er venner, og det blir aldri aktuelt med noe mellom oss. Det kan jeg aldri utsette min kjære for. Miste kjæreste og venn. Nei.

Men denne gutten er flott. Alt jeg ser etter. Og alt jeg har ønsket meg noen gang. Ting jeg ikke visste jeg ville ha engang. Skjønner ikke hva som skjer med meg lenger, trodde dette skulle gå over, men nei. Det har bare vokst seg sterkere.Alt føles leit.

Berolig meg noen, si at det går over. Og ikke hån meg, dette skulle aldri skje. Jeg vet ikke hva som skjer, men jeg håper det forsvinner snart. At forelskelsen bare er en drøm om noe jeg vet jeg ikke kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeremias

Forhold kommer, og forhold går... det er jo ikke verre enn det?

Det er naturstridig å være betatt av samme person hele tiden.

Hvis du avslutter det forholdet du har på en ordentlig måte, så er det jo ingen grunn til at du ikke kan etablere et forhold til denne nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Dersom du begynner sammen med denne gutten - hva skal du gjøre neste gang du blir så betatt da ? For det kommer du til å bli, mange mange ganger i løpet av livet. Spørsmålet er bare hva man gjør med det.

Tror du må kjenne på egne følelser ; er du bare betatt eller skikkelig forelsket, kjenner du han så godt at du vet det er han du vil ha ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med Hilde, livet vil gi deg flere fristelser senere, skal du falle for alle sammen?

Ønsker du deg et langvarig trygt forhold, kan du starte nå.

Med å være åpen og ærlig ovenfor samboeren din. Fortell at du blir "påvirket" av kameraten hans, vis at du ikke ønsker å la sånne hendelser i livet ødelegge for dere. Da vil du samtidig lære han noe også.

Menn møter også fristelser.

Jeg selv er mann, og droppet et fem år langt forhold til fordel for venninnen. BAD MISTAKE!

Man vet hva man har..........osv

Skal et forhold bli langvarig må man jobbe for det, på mange områder.

Takle eller unngå fristelser er et av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et forhold vil en på et eller annet tidspunkt alltid oppleve fristelser, kanskje er det til og med naturstridig at vi skal holde sammen med en partner hele livet og leve i et monogamt forhold. Her er det et spørsmål om valg. Spørsmålet er om du vil du leve sammen med din partner resten av livet. Er det lenge siden du hadde den gode følelsen når du tenkte at du skulle dele resten av ditt liv sammen med din partner, bør du kanskje revurdere forholdet. Er den gode følelsen der, bør du ikke gi opp. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...