Gå til innhold

Våken

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke sove jeg!

Bestemte meg plutselig for å ikke sove i natt.

Grunnen er mest sansynlig at jeg sov til klokka var to i dag etter å ha sittet våken halve natta...

Åsså er det jo bare EN stakkars arbeidsdag før det er fridager på gang igjen.. :) ! Da kan jeg sove på sofaen etter jobb uten å bekymre meg over at jeg ikke skal få sove til kvelden igjen!

Noen andre som er våkne eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjaaaada...syk og svak og dårlig bak...ellerno..

Skal legge meg å lese jeg, så sovner jeg forhåpentligvis innimellom alle nyseorgiene og hosteanfallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Snudde visst døgnet opp-ned denne helgen.

Jeg blir så tenksom nattestid. Er det farlig å tenke for mye, mon tro?

Det er en slik fin stillhet på natta. Avslappende, liksom....zzzz.....kanskje jeg snart får sove likevel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg trøtt nå.

Skikkelig duppetidupp, men det spiller ingen trille, for om 2 timer er jeg på jobb.. kommer til å være ganske kaputt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klart å surfe meg gjennom det gamle forumet jeg!

Lo ganske godt enkelte ganger.. noen forandrer seg aldri, andre forandrer seg totalt!

Men nå er det vel på tide å gjøre seg klar for en real arbeidsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt våken jeg.. ganske så fjern, men våken!

Drikker bøttevis med kaffe og faller lett i staver.

Lurer på om jeg klarer å holde meg våken til i kveld jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lekekammeraten min

er litt kymra for deg jeg assa..... må sove vettø..... kanke være utslitt nå som det snart er klart for nyttårskupp vel?

Alnabru...... soon we come :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sove i natt jeg Toyboy!

Er alltid klar for et nyttårskupp!

Er så redd for å forsove meg at jeg ikke hadde mot til å legge meg i går. Dessuten måtte jeg kverulere litt med Waco, kunne jo ikke la ham få det siste ordet i MIN tråd!?

Da jeg kom ut til bussen var det så stille at jeg trodde klokka mi gikk feil og var 5 istedet for 8. Men bussen kom og var nesten helt tom. Da jeg kom til byen hadde jeg følelsen av at jeg hadde glemt noe.. å ta på meg bukse eller noe sånt.. men buksa var på den.

Så kom det en surrevipp og spurte om jeg hadde baaare 8 kroner. Så spurte jeg om han tok kort. Det gjorde han ikke og jeg tror ikke at han lo heller.. men det gjorde jeg. Mine vitser er de alleraller beste!

Men det er kanskje ikke så morsomt å trenger akkurat 8 kroner da.

Og i dag får jeg penger.. mer enn jeg trodde. Dumme meg fortalte sambo hvor mye penger jeg skulle få. At jeg aldri lærer!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke trøtt nå, bare surrete og hyperaktiv.

Har snakket med sambo i telefonen igjen.

Han er syk og hjemme fra jobben, så han har begynt å rydde og vaske.

Da jeg snakket med ham var han temmelig sur (han blir det når han rydder). Så jeg ba ham om å legge seg, så skulle jeg rydde når jeg kom hjem.. SMART!!! Jeg skal de ikke rydde når jeg kommer hjem, jeg skal sove og sløve og sove mer.

Men jeg regner med at han har vett til å få dårlig samvittighet, slik at han enten gir opp all rydding for i dag og i kveld, eller at han rydder og vasker ferdig og er blid når jeg kommer hjem.

Nå ringte han nettopp og spurte om han skulle handle før han hentet meg. Tror at det er første gangen på snart 6 år at han har sagt det. Han hater å handle. Når han likevel gjør det er det boller, melk, sjokolade og bilblader i posen.. og brus da.

Dette ser bra ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik endte det:

Vi leide noen DVD-er og bestilte pizza.

Fra å være hyperaktiv i ettøyeblikk ble jeg dødsslapp og la meg klokka 21. Sov først til klokka 1, så til klokka 9.30.

Nå er jeg våken igjen og må snart ut og handle... grrr!

Fikk sett slutten på filmen min i dag tidlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...