Gå til innhold

Hvilket nick provoserer deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet

Som overskriften sier, hvilket nick blir du provosert av?

Bruker du kanskje et nick som provoserer noen?

Når jeg logger inn som gjest så bruker jeg ofte nicket "Stemor", å det er som å sette den berømmelige røde kluten foran øynene på folk. Tror det er mange som har en negativ holdning til stemødre, og de ser derfor rødt når jeg bruker nicket :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Som overskriften sier, hvilket nick blir du provosert av?

Bruker du kanskje et nick som provoserer noen?

Når jeg logger inn som gjest så bruker jeg ofte nicket "Stemor", å det er som å sette den berømmelige røde kluten foran øynene på folk. Tror det er mange som har en negativ holdning til stemødre, og de ser derfor rødt når jeg bruker nicket :hoho:

eller kanskje de ser rødt pga hva du skriver.. det tror jeg! :ler:

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet
eller kanskje de ser rødt pga hva du skriver.. det tror jeg!  :ler:

I en stemor/ barn tråd ser de fleste rødt uansett hva jeg skriver :hoho:

Skrevet (endret)
I en stemor/ barn tråd ser de fleste rødt uansett hva jeg skriver :hoho:

Nå skriver ikke du hva som helst heller, da. At du får pepper for det du skriver er ikke mer enn du bør kunne forvente.

Selv har jeg ikke noe imot steforeldre generelt. Har bare kjent snille, jeg. Men du eier hverken sympati eller respekt, spesielt i og med at du reagerer på at barn og ungdom er obsternasie(!). Man skulle ikke tro du hadde sett barn før.

Endret av K.A.
Skrevet

back to topic..?

Aldri opplevd at et nick provoserer meg, jeg. Iallefall ikke her på forumet.

Skrevet

Det har vært et par, men jeg synes ikke noe om å henge ut brukere på en negativ måte, så jeg nevner ingen navn.

Skrevet

Nicket mitt provoserer meg innimellom, for jeg har gjort det veldig vanskelig for meg selv når det gjelder staving.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Si det. Det kan jo være alt fra bønner til kristene i øst og vest.

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet
Nicket mitt provoserer meg innimellom, for jeg har gjort det veldig vanskelig for meg selv når det gjelder staving.

:ler:

Det tror jeg på. Ville nok hatt samme problemet med stavingen ja.

Skrevet (endret)

Nick har aldri provosert meg, folk kan kalle seg hva de vil. Det er personene bak enkelte nick som til tider kan være flinke til å provosere, men det blir jo en annen sak. ;)

Endret av Kitz
Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

En mannlig skribent her inne er den eneste som provoserer meg skikkelig. Orker ikke forholde meg til bedrevitere av noe slag - men denne ikke navngitte personen slår alle rekorder. Kjenner jeg blir irritert bare av å skrive dette :ler:

Skrevet
En mannlig skribent her inne er den eneste som provoserer meg skikkelig. Orker ikke forholde meg til bedrevitere av noe slag - men denne ikke navngitte personen slår alle rekorder. Kjenner jeg blir irritert bare av å skrive dette  :ler:

*være nysgjerrig*

Skrevet
En mannlig skribent her inne er den eneste som provoserer meg skikkelig. Orker ikke forholde meg til bedrevitere av noe slag - men denne ikke navngitte personen slår alle rekorder. Kjenner jeg blir irritert bare av å skrive dette  :ler:

Det er vel ikke meg, vel? :tristbla:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Det er vel ikke meg, vel? :tristbla:

Det er det helt sikkert ikke :troest:

Skrevet
Det er det helt sikkert ikke  :troest:

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Ting som minner om diverse belgfrukter, for eksempel?

Deter etpar jeg ikke helt "forstår", som "Frysepulver". Ikke er det stygt/teit, men jeg lurer på hva som er historien bak :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Deter etpar jeg ikke helt "forstår", som "Frysepulver". Ikke er det stygt/teit, men jeg lurer på hva som er historien bak :ler:

hehe det nicket har jeg fundert på også.

For øvrig har jeg til dags dato ikke sett noen nick som gjør meg frustrert..

Skrevet

Klarer ikke bli provosert pga ord på et forum...

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet

Må si at jeg også har tenkt på hva som ligger bak den type nick :ler:

Har ingenting imot de, synes derimot de er oppfinnsomme og orginale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...