Gå til innhold

hun sprutet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Artig at du vet mer om seksuallivet mitt og kroppen min enn jeg gjør selv! Jeg kjenner meg for øvrig ikke igjen i Betty Dodsons beskrivelse heller, men det er sikkert bare meg som er dum...

Når jeg har en viss kunnskap om kvinnekroppen er det fordi den fascinerer meg veldig, og jeg leser det jeg kommer over av forskningsrapporter, undersøkelser og ikke minst, det som kvinnelige sexologer sier. Nå sier ikke alle rapporter, undersøkelser og sexologer det samme hele tiden, men jeg vurderer forskjellige synspunkter, og velger ut det jeg synes høres mest fornuftig ut. Jeg baserer mine meninger også på egne erfaringer og observasjoner, men det aller meste har jeg lest meg til.

Det krever forresten ikke så mye kjennskap til kvinnekroppen for å vite at de kjertlene som er involvert i kvinnelig ejakulasjon, har utløp til urinrøret. Spruter du ut av selve vagina, er det derfor ikke det samme som når man snakker om kvinnelig ejakulasjon. Sier slett ikke at det er umulig at du på et vis spruter ut av vagina, men har ikke kommet over noen dokumentasjon på fenomenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg VISSTE jeg tisset meg ut! :grine:

Uttynnet tiss, kjære deg. Veldig uttynnet. Og kombinert med væske fra moro-kjertlene. Uansett er jo en orgasme en orgasme, og for min del synes jeg det er sexy likevel. Ikke fordi det inneholder tiss (noe det ikke gjør for alle kvinner -- noen ejakulerer ikke mer enn det lille som kommer fra kjertlene), men fordi det er en orgasme. Bare sprut i vei, du. :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei vet du hva! Det gidder jeg ikke mer :--( Tisse i sengen på den måten! Det er alt han får for å få meg til å komme, at jeg tisser på han! haha

Gjest Tweek
Skrevet

jeg har gjort det :sjarmor:

var litt flau første gang, men kjæresten min syntes det var bare stas, etter jeg forklarte han hva det var, hehe

og han prøver alltid å få meg til å gjøre det, men det er litt skummelt for det føles litt som om man tisser, bare at man ikke gjør det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...