Gjest EvilAngel Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Hvilke klær mener dere er skikkelig no,no å matche sammen? Vi har jo den velkjente "sokker og mokkasiner" men det kunne vært interessant å høre flere forslag. På forhånd takk for svar
Arkana Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Sokker og sandaler, synes det ser aldeles grusomt ut. Jeg kan til nød gå med på slike "grove" sandaler (sånne som menn oftest bruker) med sokker i, men selv det er i grenseland. Ellers synes jeg basketsko ikke hører hjemme noen steder, og noe av det verste jeg ser, spesielt nå om sommeren, er kvinner som kler seg i pene og feminine sommerkjoler og så har grusomme basketsko på. Hva er det de tenker på?
mee mee Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 det jeg syns er skikkelig stygt, er sokker i pensko!
Gjest Gjest_vendela_* Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 fargene oransje, rød- og rosa i samme antrekk
Gjest Chantal Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Veldig kort miniskjørt og dyp, dyp utringning.
Gjest Tanita Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 eller tykke brune strømpebukser i sandaler - det så jeg idag - i varmen! Det var ikke særlig pent. Fikk asossiasjoner med ei gammel dame, men det var ei ungjente. Er folk så redde for å vise frem føttene sine?
Svart Katt Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Joggesko til bunad. (Jada, jeg vet at dere ansatte utenfor Eventyrslottet i Hunderfossen familiepark står/går hele dagen, men det er virkelig ikke kledelig...)
Gjest Tanita Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 En dag her så jeg ei jente med bunadssko til vanlig skjørt! Det så bare helt ***** ut!
Gjest Narnia Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 Joggesko til svart bukse syns jeg er fælt. Gjerne når buksa skulle vært noen millimetre lenger, og skoene er lange og litt spisse. Blæh!
gladidag Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 Boots til skjørt ser forferdelig ut. ← Neeeeiiii..... er det vel ikke... Men på 17.mai`er m stygt vær...bunad og allværsjakke...ikke bra. eller menn i dress og allværsjakke, fyda! Grilldress og pumps! Helst et middelaldrende par i his&hers grilldresser, hun m nylonstrømper og pumps, han m tennissokker og mokasiner!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #13 Skrevet 21. juli 2006 Joggebukser og stiletthæler. Brunt og svart sammen.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #14 Skrevet 21. juli 2006 Ellers synes jeg basketsko ikke hører hjemme noen steder, og noe av det verste jeg ser, spesielt nå om sommeren, er kvinner som kler seg i pene og feminine sommerkjoler og så har grusomme basketsko på. Hva er det de tenker på? ← Tidligere i sommer var vi i Wien. Som kjent innebærer storbyferier mye gåing. Og det var skikkelig hett ute. Jeg hadde gnagsår etter å ha gått med de samme skoa i mange dager, og det gjorde vondt å bare gå noen meter på dem. Eier ikke shorts, bare kjoler og skjørt. Så jeg tok på meg de andre skoa jeg hadde med, nemlig skatersene. Det ble hvit blondekjole og skaters på meg. Vi gikk rundt hele dagen fra tidlig om morgenen og om kvelden var vi på en filmfestival og drakk drinker. Masse oppdolla jenter som så ut som om de hadde tilbragt timer foran speilet trippet rundt på høye hæler. Men jeg foretrekker å drikke drinker på en filmfestival og se teit ut framfor å sitte på et hotellrom og se fin ut. Det kan jo hende det er sånn noen av dem tenker. :-D
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #15 Skrevet 21. juli 2006 Brunt og svart sammen. ← kan jo diskuteres
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #16 Skrevet 21. juli 2006 brunt og svart går da fint sammen! værre med lyse farger og svart; f.eks gul eller lyseblå. men ser jo at det er mange som bruker det. jeg synes svart passer best til mørke farger.
Siam Skrevet 21. juli 2006 #17 Skrevet 21. juli 2006 Jeg synes svart og mørk blå/marine blå er grusomt sammen. Og fleskemager og hoftebukser med korte topper til...
Gjest Tanita Skrevet 21. juli 2006 #18 Skrevet 21. juli 2006 Idag så jeg en fyr som gikk i jeans og hvit genser. "Genser nå i varmen her" tenkte jeg... Men da han kom nærmere viste det seg at han var i bar overkropp!
Gjest seroxata Skrevet 21. juli 2006 #19 Skrevet 21. juli 2006 alt som kombineres med ugg boots!! styggere fotplagg har jeg aldri sett! og ikke liker jeg spisse støvletter, til noe som helst! kan så være det har vært så mye mote det bare vil, men kunne aldri tredd på meg noe sånt og buksene med lavt liv kombinert med små topper! det nytter ikke uansett hvor tynn en er, det ser ikkebra ut!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #20 Skrevet 21. juli 2006 og ikke liker jeg spisse støvletter, til noe som helst! kan så være det har vært så mye mote det bare vil, men kunne aldri tredd på meg noe sånt ← Jeg synes heller ikke superspisse sko er noe som helst fint. Spisse støvletter med spikertynne stiletthæler er også stygt. Sandaler, pumps og andre lette sko med stiletthæl er derimot fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå