Gjest Tweek Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Ser så mange som kler seg så fint, og jeg klarer aldri det jeg er ikke noe flinkt med det, og vil gjerne få tips til hvor man kan få kjøpt til kult, emn ikke så altfor dyre klær heller.. bor i kr.sand så det er jio en del muligheter, men når jeg leser blader så er det fine nesten alltid fra butikker vi ikke har her.. på h&m er det så mye rart for tiden, men tar imor alle tips.. og hvor liker dere best å kjøpe klær? ¨vor mye bruker dere ca. i mnd
mee mee Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 mine klær kommer stort sett fra h&m og indiska.. bruker ganske lite i mnd siden jeg er en fattig student..
Gjest Tweek Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 er indiska en egen butikk? hva selger de der?
Gjest Lanyah Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Jeg kjøper klærne mine H&M (topper,gensere osv., aldri bukser!), og buksene mine kjøper jeg enten ved BIK BOK, Vero Moda osv. Prøver å kjøpe så billig så mulig da jeg også er fattig student...! Men jeg får like mye fint ved å kjøpe billig, bruker bare mer tid!
Arwen Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 indiska Jge handler på Cubus, Bik Bok, H&M, Indiska, Mango og Zara når jeg er i utlandet. Liker også Top Shop i London.
Gjest Tweek Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 indiska så litt kult ut! Jeg vil heller aldri kjøpe busker på hennes, de er så rare, men så en som er baggy jeans.. har en fra før og jeg digger de, men finner den aldri!
Gjest Tanita Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg kjøper på H&M, La Redoute, BYoung, BikBok, JC, Vero Moda(sjeldent), men favorittene mine har jeg funnet mest på butikker som ikke er kjedebutikker, og på BikBok. Jeg gjør ofte impulskjøp. Endret 21. juli 2006 av Tanita
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 jeg kjøper aldri klær på H&M, finner aldri noe kult. Synes klærne ser litt slaskete ut, men det er sikkert bare jeg som synes det;) JC, Carlings. Er egentligt ganske tverr i klesveien Bruker Lee stort sett som bukse. Går jo an å kombinere med forskjellige belter som matcher gensere eller noe Jeg og synes "alle" andre kler seg så fornuftig og fint, jeg lander på relax-ungdomsstil Men jeg er bare 20 da...
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Jeg handler på H&M, Vero Moda, Oasis, Mango, Carlings (jeans).
Gjest Sabia Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 indiska så litt kult ut! Jeg vil heller aldri kjøpe busker på hennes, de er så rare, men så en som er baggy jeans.. har en fra før og jeg digger de, men finner den aldri! ← Indiska kommer til Krsand i september
Gjest Narnia Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 Vero Moda, JC, Carlings, BikBok, Retro, Oasis, en sjelden gang på H&M (syns de har så mye rart der...).
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 Jeg kjøper stort sett klær fra Indiska, HM, NOANOA og Claire.dk.
hilli Skrevet 21. juli 2006 #14 Skrevet 21. juli 2006 H&M stort sett, utenom bukser, en veldig sjelden gang noe på Vero Moda. Indiska har vi ikke her.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #15 Skrevet 21. juli 2006 I år har jeg til nå handlet på: Mango Tilsammans HM Popin Bikbok Benetton Oasis Voice of Europe Ichi
Gjest seroxata Skrevet 21. juli 2006 #16 Skrevet 21. juli 2006 jeg handler mest tøy fra nett jeg, finner ofte kupp på www.ebay.com men nå er jeg mer ute etter en stil jeg ikke helt vet hva kan kalles.. rock/slask/rar ting.... hva slags stil liker du??
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. juli 2006 #18 Skrevet 21. juli 2006 hm vero Moda la redoute ( av og til) er fattig student eg og liker og gå på mango. zara, og top shop i utlandet
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #19 Skrevet 21. juli 2006 Hm... bukser har jeg begynt å bare kjøpe diesel... Så det vil vel si Carlings Ellers liker jeg å gå i sportsbutikker for å finne topper, eller for å finne enkle billige, drar jeg på HM. Og så liker jeg Mango når det gjelder tynne gensere. Eller andre tilfeldige shops hvor de kanskje kan ha noe fint. Party topper pleier jeg som regel å gå på litt ukjente men bra butikker, finner aldri noen fete topper i standard butikkene! vil ha kvalitet, utrining og tettsittende topper, noe som er umulig å finne i standardshoppene ( med det mener jeg vero moda, voice of europe, bik bok osv osv)
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #20 Skrevet 21. juli 2006 B-young, benetton(masse), zara(masse), hm( litt), veromoda(litt) Voice of yourope(litt),
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå