Gå til innhold

Omskjæring

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaringer at omskjærte gutter holder ut lenger i senga. Og oralsex er topp, fordi den er lettere å holde ren. Vil ikke ha ''full pakke'' jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye rart fram og tilbake angående omskjærte gutter. Det er jo selvsagt opp til hva den aktuelle jenta har som preferanser. Allikevel skjønner jeg ikke helt greia her. Vanligvis er det jo en medisinsk grunn til omskjæring her i Norge. Jeg avslutter som oftest selv, fordi dama ikke orker å vente på meg og jeg vasker meg heller en gang ekstra enn å kappe litt i lekekameraten min. I statene er det derimot blitt en hype, og jeg hører mange av argumentene går på at den ser større ut, rett og slett. Jeg er av den formening av at man er født som man er født fordi det er en grunn til det. Jeg ble født med forhud, så jeg antar den har en funksjon... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Kevin! Omskjæring er ikke nødvendig med mindre forhuden er så trang at man ikke får dratt den helt tilbake når pikken står. Selv da trenger man vel egentlig ikke skjære om helt, men bare snitte litt.

Og dessuten -det der med renslighet er et ikke-argument for omskjæring. Dersom det innebærer URENSLIGHET å ha forhud, da hadde man ikke hatt den. Herregud! Naturen er så genial -selvsagt er det en mening med at den er der!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...