Gå til innhold

Hold in undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup om noen uker og trenger tips til "verdens beste" hold in undertøy som kan brukes under litt tynn silkekjole.

Vil helst slippe hold in strømpebukser da jeg skal ha sko med åpen tå...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en veldig god hold-in body av merket Chantelle(?) en gang. Det fantes i hvitt, sort og ecru tror jeg. Men det er ganske brede (men pene) stropper på det, så det fungerer dårlig under kjoler med spaghetti-stropper.

Skrevet
Dette anbefaler jeg.

Du får virkningen av å ha på deg strømpebukse uten å ha det, og du kan gå barføtt i åpne sko Happy.gif

Møtte Bettan under et arrangement jeg var med å arrangere, og jeg kan avsløre at hun bruker en sånn under opptredener og fester. Hun sa alle voksne kjendisdamer gjør det.. hehe..

Skrevet

En siste reserveløsning kan jo være å klippe av en hold-in-strømpebukse et stykke over skjørtekanten...

Gjest Gjest
Skrevet

Er det lov å stjele disse tipsene for oss som ikke skal gifte oss også? :sjenert:

Synes de var veldig bra, jeg har en gang brukt en sånn hold-in-sak og det var et lite helvete! Ikke den mest sofistikerte tydeligvis...

Skrevet
En siste reserveløsning kan jo være å klippe av en hold-in-strømpebukse et stykke over skjørtekanten...

Det fungerer dårlig siden den bare vil rulle opp.¨

Nei, invester i en slik jeg linket til og du vil oppdage "himmelen"

Skrevet

Jeg ser at dette er noe jeg må ha, men jeg skjønner ikke størrelsene... :sjenert:

Hva er str. A, B, C, D, E?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg ser at dette er noe jeg må ha, men jeg skjønner ikke størrelsene... :sjenert:

Hva er str. A, B, C, D, E?

A er nok minst, XS? Og så opp til XL?

Skrevet
Hvilken av dem er det du anbefaler? Det er da flere forskjellig på den siden?

Denne anbefaler jeg

Jeg bruker det under knelange skjørt og kjoler, derfor den lengden.

Skrevet

Sun Mei - finnes det noen undertøysforretninger som fører disse "vidunderbuksene" f.eks. i Oslo?

Er redd jeg ikke får den tidsnok til bryllupet hvis jeg bestiller på nett...

Skrevet
Sun Mei - finnes det noen undertøysforretninger som fører disse "vidunderbuksene" f.eks. i Oslo?

Er redd jeg ikke får den tidsnok til bryllupet hvis jeg bestiller på nett...

Nei. Jeg har prøvd både i Oslo og i Trondheim, men det var ingen som skjønte hva jeg snaket om.

Men, jeg bestilte dem ca 2 uker før bryllupet og de kom i god tid før det. Tror det var en drøy uke det gikk.

Gjest HanneB ikke innlogget
Skrevet

Da har jeg bestillt på Figleaves - håper den kommer tidsnok.

Tusen takk for hjelpen :)

Skrevet
Da har jeg bestillt på Figleaves - håper den kommer tidsnok.

Tusen takk for hjelpen :)

Bare hyggelig og håper du blir like fornøyd som jeg ble :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestillt inne på tv-shop nå, som holder inne fra under puppene til nedpå lårene. Koster 399,- tror jeg.

Skrevet

Den fra TV-shop kjøpte jeg men endte med å returnere den da det den var alt for tynn - dvs. at den ikke holdt inn særlig bra og at den skled ned. Men jeg er ganske stor og har mye å holde inne. Hvis man f.eks bruker str. 38 kan det jo hende at den passer perfekt men jeg bruker str. 48 og da var den ikke bra.

Jeg kjøpte en slag boby jeg for noen år siden som er helt glatt, den fungerer mye bedre.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_karine_*
Skrevet (endret)

Innlegg endret, i henhold til reglene er ikke reklame for eget foretak tillatt. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter.

vimse-mod

Endret av vimse
Skrevet

Jeg kjøpte noe lignende som det det ble linket til på Reimers. Kanskje ikke stedet jeg frekventerer mest, men til enkelt ting funker det fint. :) Ikke var den så dyr, og den holdt for alle festligheter i et par år!

De korsettene fra avalos ser bare klamme ut. Jeg svetter mye, og å stenge inn magen i tykt stoff er sikreste stikk for å få meg kliss våt av svette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...