Gå til innhold

Møkka-siste-ordet!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:evil:

Nå er jeg så lei av dette styret med det siste ordet! Jeg er LEI - LEI -LEI -LEI *hopper rasende opp og ned*

Jeg kan jo for f#¤%"# aldri få ha det i fred!? Hver eneste forbannede gang jeg snapper det så kommer en eller annen j#%&# og ødelegger hele idyllen.... GRRRRRRRRR!!!

Jeg er helt uslitt av ustanselig løping bortover korridorer, å gjemme meg i buskene - sogar å sykle som en villmann (-kvinne) på slapseføre for å ta igjen en avdanket Lada. Hva blir det neste? At jeg snapper ordet og må gå til "Onkel" for å be om å bli buret inne på et ensomt sted???

Æh.... Gidder egentlig ikke å klage mere, jeg. Det er jo pokker meg anstrengende det også :-?

Bare lek med ordet, dere. Jeg setter meg heller i en krok og tenker litt...... prø-prø-prøver å holde igjen den fremdeles inteeeeense trangen til å delta i ord-sisten *nnngggggg!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så så Bertha... :sjokk: Nå må du trekke pusten dyyypt, og ta det helt med ro. Vi er alle leie av å springe etter det siste ordet Kom igjen nå, bli med litt til, ordet ligger i senga mi nå og sover søtt, men om du kommer til meg skal du få det, vi vekker det forsiktig... Shhh.Kom igjen, Bertha... ..være stille nå... ikke mere sint idag...

Skrevet

VIL IKKE! VIL IKKE! VIL IKKE!

*stikker fingrene i ørene, lukker øynene og virrer frem og tilbake med hodet*

Skrevet

Nei, nei, er det så galt fatt? Har vi en psykolog eller noe her i blant oss? Noen av englene som kan hjelpe til? Tror vi har en kjempefrustrert Bertha her, som trenger noe annet å tenke på en det siste ordet! :kysse: Såså, trøste Bertha, så mye jeg bare klarer....

Skrevet

:briller: Akkurat sånn "amper i humøret" blir jeg også - når jeg har fått mensen!!!! :briller::briller::briller:

Har med hormoner å gjøre dette Bertha! :kysse:

Skrevet

Jeg har da ikke mensen - ikke litt en gang.

Og ikke er det PMS tid heller.....ennå.

Tenk om det var den perioden, gett. Da skal jeg si dere... DA hadde det nok luktet svolvel av innlegget mitt :o

OJ - gå og vogg!!!

Skrevet

Går det bedre nå, Bertha? Tenker om et par dager, når vi er inne i et nytt år og greier, bare ler du av dette, og livet smiler til deg igjen. sov godt, vennen min :D

• 14 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Frisker opp denne! 

Anonymkode: eb260...e42

AnonymBruker
Skrevet
På 30.12.2002 den 20.30, Bertha skrev:

Tenk om det var den perioden, gett. Da skal jeg si dere... DA hadde det nok luktet svolvel av innlegget mitt :o

OJ - gå og vogg!!!

K.?

Anonymkode: 6b0ea...ced

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frisker opp denne! 

Fordi?

Anonymkode: c33e5...416

AnonymBruker
Skrevet

Tråd fra 2002, hvor mange sider gikk du  tilbake for å finne den?  Litt imponerende. 

Anonymkode: fe555...172

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frisker opp denne! 

Gi deg med å bumpe gamle tråder

Anonymkode: 5e418...d3f

• Liker 1
Skrevet
På ‎30‎.‎12‎.‎2002 den 20.30, Bertha skrev:

OJ - gå og vogg!!!

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

K.?

Anonymkode: 6b0ea...ced

:ninja: Påskekrimmen er i gang :ninja: ER Bertha virkelig K? :ninja:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

@Bertha meg her og a'Bertha med der. Ertha bertha. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frisker opp denne! 

Hvorfor? En 15 år gammel tråd og ikke særlig populær da heller. Slutt å dra opp gamle tråder og skaff deg en ny hobby!

Anonymkode: bc5d2...711

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? En 15 år gammel tråd og ikke særlig populær da heller. Slutt å dra opp gamle tråder og skaff deg en ny hobby!

Anonymkode: bc5d2...711

Hva er problemet ditt med at folk drar opp gamle tråder egentlig? De tar jo ikke noe mer plass for det akkurat. 

Anonymkode: c942b...191

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...