Snupplupp Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Joda. Har vært singel i rundt om regnå 1,5år nu.. Trives kjempegodt mæ dæ, og så/ser førr meg at eg ska vær singel veldi veldi lenge.. Men forrige helg så fekk eg øyekontakt mæ en fyr, begynt å snakk etter endel blikkflørting og kødding.. gav han tlf nr mett og glemt heilt av han..(dro på nach mæ venna).. fekk mld på sønadg og skreiv stort sett heile dagen.. Trefftes og snakka mandag.. Pratn gjekk superlett og føltes rett og slett veldi bra.. Nu e det sånn at eg blir 25 og han nettopp e fylt 21.. Så førr meg at eg bære sku ha det litt arti mæ han i sommer.. Va sammen mæ han og en kompis a han på tirsdag (spella biljard og kjørt litt tur).. Ha det kjempearti og vi flørta masse masse.. For på kino onsdag (kjempekoseli).. Han sku stekk innom mora å hent nåkka også blei det te at vi stakk inn og blei settanes å snakk i nån tima.. Alt gikk superlett og eg ha det kjempetriveli..Igår, torsdag, traff eg han ikke. har skreve mld te langt på natt alle dagan.. Men nu har det seg sånn at eg trur eg begynn å bli førrelska.. og eg begynn å få litt angst.... Trur eg seriøst har problema mæ å bind meg å stol på gutta... (Blir vi kjæresta blir det avstandsforhold i ca 1år...)... Veit ikke koffør eg skriv dettan.. mått bære få det ut på en måte.... Lenge sia eg har hatt det så spennades liksom.. traff han jo masse før vi kyssa første gang(og det e ikke normalt førr min del..).. Og eg savna han når han ikke e sammen mæ meg.. e så tomt liksom...
Snupplupp Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 hata liksom liksom, men det blir ofte liksom når eg skriv liksom.. du skjønna liksom? Gla eg liksom ikke bruka liksom når eg snakka liksom...
Festus Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Skjønner problemstillinga... Vet ikke om du vil binde deg - men er likevel betatt... Vel, virker som dere har det bra i hop - så hvorfor ikke hoppe i det, og se hvor det bærer hen? Istedet for å ergre deg om 2 måneder fordi du savner ham?
Gjest Skya Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Så morsomt da, Snupplupp! Mitt råd: ta det som det kommer og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå