Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt forskjellige kremer.. Decleor, dermalogica, og vichy.. Alle var i grunn bra de, men jeg merket ingen forandring på huden min! hører alle sier, "huden min ble bare sååå bra av den kremen!" har aldri hatt noen a-ha opplevelse jeg.. :forvirret: Jeg har ikke kvisen, men hudormer, som jeg gjerne vil bli kvitt. den er verken tørr eller fet.. jeg har en stramt budskjet om dagen og kan bruke minst mulig på dette... noen som har none gode anbefaleinger, jeg er så utrolig dårlig på det her! men føler jeg trenger en lett krem om sommeren da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Det finnes ingen superkrem til under 200... Du må opp i 5-6-700.

Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes ingen superkrem til under 200... Du må opp i 5-6-700.

har jo brukt dermologica og decleor.. syns ikke det var noe forskjell på de og vichy... huden blir jo myk av alle.. hmm.. syns ikke det er så lett..

Skrevet (endret)

Tidligere brukte jeg Nivea sin aqua et eller annet. Blå krukke. Var veldig fornøyd. Merker for å være helt ærlig ikke den store forskjellen selv jeg altså. Det er vel mer for at en hudpleier sa til meg (når hun ikke var på jobb) at det var ingen vits i å bruke et eller to dyre produker fra en serie kombinert med andre. Det var virkestoffene satt i kombinasjon med hverandre som hjalp på huden. alene med andre ville man få blandede signaler til huden, ergo ustabilitet. Høres jo logisk ut det ;) Derfor skal jeg nå ut og kjøpe meg clarins krem siden jeg har et par av de andre prod.

Hvis jeg var deg og var blakk akkurat nå og ikke har masse trøbbel med huden, ville jeg kjøpt en billig krem og ansiktsvask og brukt bare disse to. La de andre dyrere produktene dine stå til du får råd til å komplettere serien. Ingen vits i å kaste de bort liksom :) For å være ærlig brukte jeg "billige" produkter i alle år frem til jeg fikk barn. har alltid hatt tørr overhud med fet underhud, men syntes som deg ikke jeg så noen forskjell. Nå når jeg er mer generelt sliten, ser rynkene og posene under øynene dukker opp, og har vært gjennom hormonforandringer som gjør huden noe ustabil, satser jeg mer på å ta vare på den. men det er mer forebygging for senere værre tider, for nå VET jeg at de kommer ;) Er nok ikke i 20- åra lengre ;)

Endret av kitekatt
Gjest Tanita
Skrevet
har jo brukt dermologica og decleor.. syns ikke det var noe forskjell på de og vichy... huden blir jo myk av alle.. hmm.. syns ikke det er så lett..

Du må bruke de en stund for å merke forskjellen. Men det er veldig individuelt hvordan huden reagerer på produkter. Noen har mer sensitiv hud enn andre og merker forskjellen bedre.

Skrevet

jeg har fått merkbart bedre hud etter at jeg begynte å bruke Dr.Hauschka, og de ligger vel på ca 200 pluss minus

de har flere forskjellige, jeg har en annen hudtype en deg, så hvilken som hadde vært riktigst for deg og din hud vet jeg dessverre ikke.

men søk evt på merket her inne så er det skrevet mange forskjellige erfaringer og tips om serien.

kjøpes på helsekost og er 100% uten kjemiske tilsetningsstoffer.

de har forskjellige størrelser og bra priser synes jeg, og produktene er drøye (bortsett fra solkremen, men nå kan vel det ha med å gjøre at jeg bruker endel)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøper Natusan på Rema jeg :) Funker fint den, men ikke sånn "vidunderkur"-aktig... Brukte Clinique før, men det er jo dyrt.

Gjest Tanita
Skrevet
Jeg kjøper Natusan på Rema jeg :) Funker fint den, men ikke sånn "vidunderkur"-aktig... Brukte Clinique før, men det er jo dyrt.

Da må du ha en veldig robust hud som tåler en krem som det! Uansett, Natusan og Nivea gir ikke særlig mye til huden, den smører i øyeblikket.

Gjest gjest1
Skrevet
Da må du ha en veldig robust hud som tåler en krem som det! Uansett, Natusan og Nivea gir ikke særlig mye til huden, den smører i øyeblikket.

ikke bare det, du må bruke så mye av den, så det vil i lengden ikke lønne seg å kjøpe billigkrem!

det er min erfaring i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...