Gå til innhold

Muffins

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvordan lager dere muffins? Bruker dere muffinsformer eller muffinsbrett? Hva funker best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk muffinsformer i muffinsbrett... Vet ikke helt hvorfor jeg gjør det, men de blir nå gode uansett (og lite søl).

Skrevet

Jeg bruker også muffinsformer i muffinsbrett. Papirformene gjør det lettere å ta muffinsene ut av formen og enklere å spise, og så synes jeg det ser fint ut. Muffinsbrettet gjør at muffinsene får finere form enn om man bare bruker papirformer. Skulle jeg valgt én av dem hadde jeg valgt muffinsbrettet.

Skrevet (endret)

Vi har bare muffinsformer, jeg ønsker meg muffinsbrett. (vil bruke begge deler da)

Men, jeg har bare sett sånne som tar 6 store muffins, og jeg vil heller lage mindre og flere muffins, derfor har jeg ikke kjøpt enda. Mener å ha sett for lenge siden, ett som tok 12 mindre, men har ikke funnet det igjen.

Går helt fint med bare muffinsformer, men noen "velter" da eller blir litt "misforma". Det blir jo "smakekaker", så min kjære verdsetter disse :)

Endret av Malama
Skrevet

Mener å sett brett for småmuffins på Clas Ohlson, men det er en stund siden.

Jeg bruker papirform og muffinsbrett for store muffins jeg.

Skrevet

Takk, de har faktisk for små på CO.

Da vet jeg hva jeg skal ønske meg. (men ikke før vi har flytta, de er nok ting å pakke ned...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...