Fakse Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Har en liten krise her, og håper at noen kan hjelpe meg. Skal i bryllup om noen uker, og det er ønske fra brudeparet om at vi stiller i bunad, så da gjør vi selvfølgelig det. Men utpå kvelden vil jeg nok skifte til noe annet. Siden det er utendørs sommerbryllup (håper de har bestillt bra vær) på en gård vil jeg gjerne ha en sommerlig kjole, den skal helst ikke være sort eller rød, og i alle fall ikke hvit . Også må den være "pen" nok til å være godkjent i bryllup, vil ikke føle meg underpynta selv om jeg skifter. Har sett for meg noe "bonderomantisk" uten helt å vite hva jeg mener med det . Har lett litt rundt om kring uten å finne noe som helst, så nå håper jeg at noen har gode forslag så jeg slipper å sy selv
Fakse Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 Har du vært innom Oasis? ← Er ikke helt sikker, men tror ikke vi har Oasis i Tromsø. Har de nettbutikk?
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 De har nettbutikk, men de selger ikke over nettet... (Tror jeg da) Om de har Oasis i Tromsø er jeg jammen ikke sikker på. (Tviler nesten...)
Fakse Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2006 Har du link? Får bare opp blomsterbutikker når jeg googler
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Oasis De har flere kjoler i butikkene enn det som er på nettet.
Fakse Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2006 Takk skal du ha, der var det mye fint. Ser på hjemmesiden at de ikke har butikk her, men de har faktisk på stedet der bryllupet skal være da. Vet ikke helt om jeg tar sjansen, vi har bare en dag der før det er bryllup, og det vil jo være krise om jeg ikke finner noe...
Gjest -eline- Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Neste Stopp bruker å ha mye fint (og de har butikk i Tromsø - Nerstranda Senter), vet mamma sa de hadde mye flott da jeg så etter kjole rett før sommeren (hun har faktisk ikke så ille smak ), men de har faktisk ikke butikk i Bergen ( ) så jeg har ikke sett i den selv. Jeg endte opp med å kjøpe kjole på Noa Noa, de har utrolig mange flotte kjoler (og mye annet lekkert). De har også butikk på Nerstranda Senter og blir i tillegg solgt på Britt's Boutique i Storgata 89. Endret 21. juli 2006 av -eline-
Fakse Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2006 Neste Stopp bruker å ha mye fint (og de har butikk i Tromsø - Nerstranda Senter), vet mamma sa de hadde mye flott da jeg så etter kjole rett før sommeren (hun har faktisk ikke så ille smak ), men de har faktisk ikke butikk i Bergen ( ) så jeg har ikke sett i den selv. Jeg endte opp med å kjøpe kjole på Noa Noa, de har utrolig mange flotte kjoler (og mye annet lekkert). De har også butikk på Nerstranda Senter og blir i tillegg solgt på Britt's Boutique i Storgata 89. ← Takk for tips. Skal se om jeg får tid til å sjekke ut i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå