Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Jeg driver og leser en bok om miljøet rundt politi og advokater. Det henvises ofte til SO, og jeg aner ikke hva det er forkortelse for. Har skjønt såpass at det er en etat/avdeling av noe slag. Har prøvd meg med Statens overkommando, men det er da ikke noe som heter det? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Seksuelle overgrep? ← Nei, det passer ikke inn i hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Sven O ← Dumming Var nettopp deg jeg tenkte visste dette da.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Når mannfolkspetakkelet her inne ikke kunne svare på noe så enkelt, så måtte jeg løse det store mysterium selv. SO = spesielle operasjoner (sa politiet da jeg ringte dem).
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Når -Når +Da Retter før jeg får Hedda på nakken.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 -Når +Da Retter før jeg får Hedda på nakken. ← Eller burde det vært -Da +Siden ? Bring Hedda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå