Gå til innhold

5. august nærmer seg!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå nærmer dagen vår seg med stormskritt! Jeg er litt stresset nå på at alt skal være i orden.

Hva har dere igjen å ordne som skal gifte dere omtrent samtidig?

Vi mangler fortsatt bartender og barnevakt, venter på at noen få av gjestene skal bestemme seg om de kommer, vi holder på å lage sanghefter til middagen, brudgommen har heller ikke ordnet med tilbehøret han skal ha på dagen (sko og div.) Han er også litt stresset på hele bryllupet nå.. er deres partnere også stresset?

Jeg er littegrann stressa selv, men ikke sånn som min kjære, som syns alt dreier seg om bryllup for tiden.. som det selvfølgelig gjør da. :) Mye å ordne!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Vi skal i ilden 12. august, og har fortsatt en del ting å gjøre.

Til uken skal vi ferdigstille bordplasseringen og et hefte med presentasjon av gjestene, samt gjøre klart alt som skal trykkes på trykkeri (kirkeprogram, bordkort og menykort). Dette skal trykkes uken etter neste.

Neste uke skal vi også snakke med toastmaster igjen for å ha en tidpslan for kvelden osv.

I dagene rett før blir det litt kakebaking og generell ordning, tenker jeg.

Synes det er litt stress for tiden og det er litt dumt at dagene før en så hyggelig anledning blir preget av det.. Føler at jeg blir gående og mase om bryllup hele tiden - selv om jeg er ganske avslappet til hele greia er det jo mye praktisk som skal ordnes og sånn..

Gleder meg egentlig mest til det hele er over nå!

Lykke til med ditt!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk, lykke til du også.

Jeg føler også at jeg maser bryllup, men det er jo bare nødvendig. Men syns det er spesielt dumt at kjæresten min blir stressa av det, men han må jo nesten ordne noen ting han også.. Selv om jeg absolutt gjør det meste.

Jeg trodde tiden før man skulle gifte seg skulle bli kjemperomantisk og fyllt av god forventning og sånt, men det er nok litt mer stress enn som så.

Nå begynner jeg å glede meg til alt er over, og vi kan slappe helt av igjen, og heller se tilbake på dagen med glede.

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Åh, så deilig å høre at det ikke bare er jeg som føler det sånn!

Skal tenke på dere den femte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...