Gå til innhold

Hva har du på deg om natta?

Gjest LoisLane

hva har du på deg om natta?  

1. 1. hva har du på deg om natta?

• undertøy
      7
    • ingenting
      39
    • pysj
      5
    • nattkjole
      3

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Synes det er best å ligge i ingenting under dyna, jeg, men av hensyn til stadig større barn i huset bør jeg vel bli litt anstendig og ha på meg en pysj. Eller behagelig undertøy, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger uten en tråd jeg også...... :wink::)

Mine gutter er 3 og 7......men de ser både meg og pappaen nakne ennå....i dusjen eller på vei fra soverommet til badet om morgenen (ligger vegg i vegg, så vi sprader ikke rundt i huset) ....ser ikke noe galt i det...men går med på at det kan bli pinlig for dem når de blir større.....da tar vi selvfølgelig hensyn til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til nød ha på meg ei lita truse, og ungene har enda ikke reagert på at mamma er naken i senga, men så er de kanskje litt små enda... Har vi besøk, så har jeg med nattkjole eller morgenkåpe på soverommet, som jeg tar på meg før jeg går ut av rommet. Orker bare ikke ligge med pysj e.l., det er en mare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg har noen deilige pysjamaser, men ender faktisk skjelden opp med å bruke hele i sengen! Enten skjorte, eller en Calida camisole og buksene... Merkelig det der. Vanligvis sover jeg i camisoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker å ligge naken, men kan ikke av to grunner..

Jeg er avhengig av å bli vekket av foreldre hver morgen, og dyna har noen ganger en tendens til å kun dekke halve meg eller ligge på gulvet.

Også har jeg katter som er veldig liker og ligge mellom beina mine om natta..

Så sover i string/truse og en topp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Prøvde meg på å sove naken ( har i alle år sovet i trusen ) her i høst og det føltes deilig. Så kom mannen og la seg og DA ble det fart på sakene og vi sovnet. I søvne fortsatte han å kose og kose og kose. Ante ikke at det kunne oppfattes slik av han. La meg naken neste kveld og pån igjen. Først sex så plukke hele natten. Etter en ukes tid ble det rett og slett for lite søvn. Nå ligger jeg naken når jeg ønsker å overraske han litt............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger naken..... og den eneste som bli opphisset av det er meg selv :ler:

Eller..... det hender faktisk at dyna noen ganger blir ekstra nærgående da :roll:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover bestandig naken. :P

Når de større ungene er her, har jeg en morgenkåpe liggende på rommet som jeg tar på før jeg går på badet el.l.

Gidder ikke sprade neken rundt i huset når de er her... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover naken jeg - og nå når det er 19 minus ute eer det ikke snakk om å ta på seg klær heller - da er det to dyner og fleecepledd istedet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken -såfremt jeg ikke sover borte hos folk, eller har besøk. Prøvde en gang for mange år siden å sove med pyjamas, men fikk nesten klaustrofobi... :-?

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg klarer aldri å ligge helt naken. Om sommeren har jeg noen tynne lette nattkjoler med spaghetti-stropper som jeg bruker og om høsten/vinteren bruker jeg pysjbukser sammen med en liten trøye til.

Jeg føler meg avkledd og utrygg uten natt-tøy på.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I nettoen jeg også. Men de nettene som er spesielt kalde bruker jeg ofte pysjamas topp for å holde varmen litt.

Dessuten har jeg lagt meg til den (u)vanen at jeg må ha med meg varmeflaska til sengs hver kveld så jeg har noe å varme føttene mine på :roll:

Jeg har en del mer eller mindre dekkende nattkjoler også :roll: , men de har en tendens til å forsvinne ganske kjapt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Når det er varmt i været sover jeg naken. Mamma lærte meg da jeg var liten at det var sunt å "lufte seg litt" om natta, og det har jeg fortsatt med. Nå som gradestokken kryper ned mot minus 20, sover jeg i ulltrøye og stillongs, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...