Gå til innhold

Klarer snart ikke mer.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg bor i lag med verdens beste mann. Han eier huset vi bor i. Han kjøpte det i lag med sin gamle samboer. Jeg har ikke hatt problemer tidligere, men nå klarer jeg snart ikke mer. Det er hun som har bestemt hvordan de skulle pusse opp da de bodde i lag. Selvfølgelig kunne jeg be ha forandre på ting, men det har vi ikke råd til. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler hun er i nærheten. Jeg har ikke sagt noe til han, for jeg er redd han skal bli lei seg. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på Interiørland, Maxbo eller OBS. Spør etter feilblanda maling, kjøp noen fine farger eller bland sammen selv. På den måten kan du forandre huset uten at det koster noe særlig (ca. 30 kroner per liter maling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg så ville jeg sagt til samboeren hva jeg følte...

Du spør om hva du skal gjøre...slik jeg ser det er det bare to muligheter......du må enten pusse opp (noe du selv sier du ikke har råd til) eller du må bare leve med "sjalusien"...kanskje det går over..?

Tipper det blir litt enklere når du har satt ord på det overfor samboeren.....

Jeg er ikke så sjalu av meg...men jeg kan til en viss grad forstå dine tanker/følelser.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder deg til å snakke med samboeren din og fortell ham hva du føler. Vær åpen og fortell at det sliter på deg at du bor slik du gjør nå. Ikke vær redd, det er best å være ærlig. La dere snakke sammen om hvordan dere kan løse dette. Du har ingenting å tape, du vil føle deg bedre etterpå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...