Gjest ducky Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Skal på badeland snart og for å ikke blotte pupper og rumpe, så trenger jeg en badedrakt Men hvor finner jeg fine badedrakter? For alt jeg vet, så finnes kanskje slike i alle butikker..men tror ikke jeg har kjøpt eller brukt badedrakt på ti år nå..
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 ellos.no har et kjekt sett.sort boksershorts medsnorer i siden og en blomstrete topp med litt vidde.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 ellos.no har et kjekt sett.sort boksershorts medsnorer i siden og en blomstrete topp med litt vidde. ← Takk for tipset, men det er altså to-delt? Skal ta noe som heter noe så skummelt som "magadraget", så vil ha en hel badedrakt som ikke muliggjør blotting av noen kroppsdeler
Gjest Gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Det finnes omtrent ikke hele badedrakter i år. Det er tydeligvis ikke på moten. Jeg har lett lenge for å finne, men finner bare bestemorsbadedrakter.
Dru Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Du kan fint prøve en sportsbutikk, sportsmerkene har ikke bare sånne utøver-drakter.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Har sett noe på h&m og kappahl, men de er veldig kjedelige. Ellers stemmer det som Druscilla sier, de har en del fint i sportsbutikkene også. Og sportsmerkene holder seg gjerne bedre i fasong når de er våte (h&m o.l. er ofte finest før de blir våte, syns jeg).
Hilde Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Jeg fant massevis av badedrakter i undertøysbutikker i vår. Men det er mulig du er litt sent ute.. Jeg så en fin en hos Whitewater i Grensen i Oslo her om dagen. Den var fra Oneill, brun, og absolutt ikke kjerring. Surfebutikker har generelt godt utvalg hele året, og de har ofte badedrakter, siden de har en aktiv målgruppe.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 ellos.no har et kjekt sett.sort boksershorts medsnorer i siden og en blomstrete topp med litt vidde. ← Nei over brystet inni er det fast hold inn for brystene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå