Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Scnario: Du er småfeit, har noen kviser, er litt ensom og har små, men overkommelige psykiske problemer. Du møter en flott fyr, og skriver innlegg på KG om hvordan du kan kapre ham. Rådene er; vær selvsikker! Vær flott! Lat som om du ikke er interessert! Vær interessant og flørt med andre! Men... Hvis fyren da viser interesse, hva skal man da si? "Jeg er ikke så flott som du trodde jeg var"? "Jeg er ikke selvsikker, snarere nevrotisk"? "Unnskyld, men nå må du beklageligvis se meg uten sminke"? Altså, er det ikke litt "juks" å late som man er en annen enn den man er,når man går inn for å kapre noen? Og vil ikke dette straffe seg når man viser sin sanne side? Bare Lurer
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Vil si at det er helt normalt å ha litt ekstra, stasje seg mer opp, vise seg fra sin beste side når man vil kapre noen... Om man liker personen etter alt ekstra er litt borte, så ser man jo at det er ekte!
Gjest synseren Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Det beste er nok å være seg selv hele tiden. Det er det en kan best. Naturligvis har forholdet større sjanse å overleve da også.
K.A. Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Begge kjønn pynter litt på sannheten når de skal ut og røve. Det er jo samme prinsipp som å gjøre jobbintervju: vil du ha jobben så markedsfører du ikke dine dårlige sider. Men du skryter ikke på deg ferdigheter du ikke har, heller. Men dønn ærlighet er sjeldent å anbefale. Du bare legger på litt ekstra, rett og slett. Det gjør sikkert han óg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå