Gå til innhold

smart club gratis adgang i sommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

syntes jeg hørte på radioen at smart club har gratis adgang i sommer? stemmer dette? kunne tenkt meg en tur på alnabru, men har ikke adgangskort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke man måtte ha det lenger jeg. Ikke i alle butikkene i alle fall.

Skrevet

Jo, det er gratis på Alnabru i sommer. God handel i varmen ;)

Skrevet

Det er alltid gratis inngang på smartclub i råde... så vet du det hvis du er i østfold en tur!

Gjest lilletroll
Skrevet

Men hva innebærer "i sommer"? Når må man igjen ha kort? Bare sånn at jeg ikke tar en bomtur på sensommeren...

Skrevet

det er jeg ikke sikker på...

http://www.smartclub.no/kort.aspx

men det viser seg på nettet at det koster 100,- i året å være medlem/ha kort med en rekke fordeler... så vet du det :)

god helg!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
det er jeg ikke sikker på...

http://www.smartclub.no/kort.aspx

men det viser seg på nettet at det koster 100,- i året å være medlem/ha kort med en rekke fordeler... så vet du det :)

god helg!

Hæ? Betalte en sum da jeg fikk kortet, siden har jeg ikke hørt noe?

Skrevet

står så på siden...

"Medlemskapet i Smart Club koster kr 100 pr år."

Skrevet

Er man OBOS medlem er medlemskapet i Smart Club gratis.

Gjest Gjest
Skrevet

Trodde at det alltid var mulig for alle å komme inn, men at man får fordeler, slik som bedre pris på enkelte produkter, dersom man er medlem. Jeg har iallfall vært mange ganger på smart uten å være medlem.

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er vel bare Smart Club på Alnabru som krever medlemskort. Der står det et menneske og sjekker ved inngangen, pluss at de scanner kortet før du betaler for varene.

Har kortet gått ut på dato betaler du en hundrings i kassa og får ny utløpsdato.

Gjest Landra
Skrevet

Korrigerer det Elfrida skrev. Det er INGEN som ser om du har kort ved inngangen. Man kan gå rundt i butikken uten kort, MEN skal du handle noe da krever de kort først.

Gjest Elfrida
Skrevet

Hva er det han eller hun som står ved inngangen og nikker når du viser kortet ditt gjør da? Har fritidsproblemer?

Skrevet
Korrigerer det Elfrida skrev. Det er INGEN som ser om du har kort ved inngangen. Man kan gå rundt i butikken uten kort, MEN skal du handle noe da krever de kort først.

Joda, ved Alnabru står det alltid en ungdom og sjekker om du har kort. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...