kitekatt Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jeg er veldig glad i clarins, og sist jeg snakket med en hudpleier (på fest) fortalte hun meg at det viktigste er å bruke alle produkter i samme serie slik at ikke stoffene skal virke mot hverandre. At i en serie (merke) er de forskjellige produktene laget slik at de utfyller hverandre. Har noe clarins og lurer på hvilke andre produkter i denne serien dere anbefaler at jeg supplerer med? spesielt renseprodukter og dagkrem lurer jeg på. Lettere enn å begynne med alt i en ny serie. Huden min er slik: Underhud med masse talgproduksjon, masse hvite prikker på hake og svarte på nese), men ganske tørr overhud. er 30 år, så prøver å tenke på rynker Har også endel småarr i ansiktet etter talgutklemming og vannkopper. Har: Renew Plus Night Lotion (dette var en gave, vet ikke helt hva den gjør, skal brukes under krem om natten) huile Lotus (i t- sonen om natten) huile santal (i kinnene om natten hvis jeg er tørr) Maske: Aromatic Plant Purifying masque Beauty Flash Balm (askepottserum, dette bruker jeg sjelden) Øyegeleen fra Clarins (men jeg liker bedre en fra clinique, men trenger vel ikke bruke samme serie på øynene og øyesminkefjerner fra Loreal. Liker ikke Clarins sin) Nå bruker jeg Loreal renseprodukter og ansiktsvask, og Darolys dagkrem, men skal prøve å få alt i clarins. Anbefalninger tas imot med stor takk Av make up på huden bruker jeg mineralsminke fra Pureluxe foundation og ellers concealer fra Christian dior. Kjekt å nevne siden dette også er på HUDEN vet ikke om det har noe å si. Endret 20. juli 2006 av kitekatt
Gjest Tuppelure Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg digger også Clarins, og er veldig fornøyd med to kremer som heter Multi-Active Jour og Multi-Active Nuit (dag- og nattkrem). De er ikke fete, og jeg synes at de gir mye fuktighet. Har også hatt en krem som heter Thirst-Quenching Hydra Care (tror det var det den het), mener å ha sett at de har den på SN. Den var i alle fall god! Jeg er enig med deg i at øyegeleen ikke er så god. Selv liker jeg heller ikke mascaraen deres, synes at den flyter ut altfor lett. Men på ansiktskremer er Clarins veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå