Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #1 Skrevet 20. mars 2002 Noen som har erfaring med Cinderella Ecocat forbrenningstoalett? Jeg vurderer å kjøpe et slikt, men det er dyrt(20.000,-) og såpass nytt på markedet at det er vanskelig å finne noe om produktet. Noen som vet noe?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #2 Skrevet 20. mars 2002 Hei! Har selv kjøpt dette toalettet til hytten og er kjepefornøyd!!!!!!! Ikke noe problem å være 12stk på hytten!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #3 Skrevet 20. mars 2002 Hva med disse posene? Det virker litt "trælete" - går det greit? Hva med lukt? Gikk det enkelt å innstlere?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #4 Skrevet 20. mars 2002 Posene er ikke noe problem, de passer jo perfekt og er derfor veldig enkle å bruke, også for barn etter en liten innføring. Lukt er ikke noe problem i det hele tatt!!!! Kjempedeilig! Det eneste som skjer er hvis man får vinden i ansiktet fra "pipa" lukter det som om man fyrer i peisen! Å dette er kun dersom vinden går rett fra pipen og mot deg! All avføring blir med en gang til aske og det er derfor ikke noe form for kloakk - avføringslukt i hverken baderommet eller ellers i eller rundt hytta! Anbefaler igjen denne løsningen på det varmeste!!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #5 Skrevet 20. mars 2002 Hei glemte å fortelle om installasjonen! Det eneste man trenger er et stykk jordet strømuttak og "hull" i taket til "pipen". Doen settes bare rett på gulvet, og tar ikke større plass enn et vanlig klosett! Helt genialt
Charmina Skrevet 21. mars 2002 #6 Skrevet 21. mars 2002 Heisann Vi fikk dette doet på hytta vår for 4 år siden, og jeg kan bare si meg enig - doet er TOPP!! Enkelt å bruke, renslig og ikke minst luktfritt!! Det koster jo litt, men er til gjengjeld enkelt å montere! Posene koster litt, men en slik rull varer lenge! Klem fra meg 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå