Gå til innhold

Hyttedo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har erfaring med Cinderella Ecocat forbrenningstoalett?

Jeg vurderer å kjøpe et slikt, men det er dyrt(20.000,-) og såpass nytt på markedet at det er vanskelig å finne noe om produktet.

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Har selv kjøpt dette toalettet til hytten og er kjepefornøyd!!!!!!! Ikke noe problem å være 12stk på hytten! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med disse posene? Det virker litt "trælete" - går det greit?

Hva med lukt?

Gikk det enkelt å innstlere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Posene er ikke noe problem, de passer jo perfekt og er derfor veldig enkle å bruke, også for barn etter en liten innføring.

Lukt er ikke noe problem i det hele tatt!!!! Kjempedeilig! Det eneste som skjer er hvis man får vinden i ansiktet fra "pipa" lukter det som om man fyrer i peisen! Å dette er kun dersom vinden går rett fra pipen og mot deg! All avføring blir med en gang til aske og det er derfor ikke noe form for kloakk - avføringslukt i hverken baderommet eller ellers i eller rundt hytta!

Anbefaler igjen denne løsningen på det varmeste!!! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei glemte å fortelle om installasjonen! Det eneste man trenger er et stykk jordet strømuttak og "hull" i taket til "pipen".

Doen settes bare rett på gulvet, og tar ikke større plass enn et vanlig klosett! Helt genialt icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann icon_smile.gif

Vi fikk dette doet på hytta vår for 4 år siden, og jeg kan bare si meg enig - doet er TOPP!!

Enkelt å bruke, renslig og ikke minst luktfritt!!

Det koster jo litt, men er til gjengjeld enkelt å montere! Posene koster litt, men en slik rull varer lenge!

Klem fra meg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...